Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) bijhoudt, eens stukjes rechtuit ertussen proberen. Eerst maar een paar meter, gaat dat goed, dan steeds langer. Ook niet op de hoefslag blijven, maar kriskras door de bak, ook de rechte lijnen. Bezighouden dus
Anouska15 schreef:Dank jullie, wat dus wel heel goed gaat als ik na het ena laatste puntje kijk, is dat hij met hoe lang de teugels ook zijn als hij in stap eenmaal nagevelek gelopen heeft, hij dat blijft doen hoelang de teugels ook zijn, dit gaat dus super. Maarja, tot ik ga draven;)
Ik weet wat voor signalen ik moet doorgeven op mn paard, daarom gaat eht af en toe ook wel. Zelf denk ik dat het toch echt een kwestie van concentratie is? Wat ik wel merk bij hemn dat als ik een half uurtje buiten heb gereden en dan de bak in ga, hij wel gaat na geven ook in draf. Dit doet hij alleen neit als ik hem van te voren even los gooi of longeer.
Wordt al druk met passoa geoefend;)
Misschien moet je eens gaan stappen en goed bedenken waar je mee bezig bent, dan draaf je aan en bedenk je wat je anders doet, want vaak ligt het ergens wel aan je zelf (niet altijd hoor, ik ken je rijkunsten niet
)