Les met Dennis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:45

ja maar ik denk dat ze bedoeld
dat als je met je spoor zo'n stuk onder de buik uit komt, dat je het dan niet echt verfijnen/aanscherpen kan noemen Haha!
maar daar heb ik bij mijn paard ook al last van Haha!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:55

My Dominique schreef:
ja maar ik denk dat ze bedoeld
dat als je met je spoor zo'n stuk onder de buik uit komt, dat je het dan niet echt verfijnen/aanscherpen kan noemen Haha!
maar daar heb ik bij mijn paard ook al last van Haha!


Als je snel een tikje omhoog geeft heeft dat hetzelfde effect. Ik ben ook lang als ik op Zorro zit maar die is wel onwijs aan mijn been doordat ik hem een "tikje" met mijn spoor geef als hij niet luisterd

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:55

My Dominique schreef:
maar daar heb ik bij mijn paard ook al last van Haha!


Lange slungel Bloos Tong uitsteken

Ik vind jullie een leuke combinatie Het gaat idd het meest om het gewicht, misschien geen mooi gezicht maar volges mij heeft Dennis het wel naar zijn zin Haha!
Laatst bijgewerkt door _Charlotte op 31-07-03 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:00

ukkiepuk"]
[quote="Koortje"][quote="Dennis schreef:
Die zijn er voor om de hulpen te verfijnen

Welke hulpen kan je in hemelsnaam zo geven behalve teugel, gewicht en stem?
[/quote]

Uhm gewoon been Verward Die geef je namelijk met je kuiten en als een paard/pony dan niet reageert kun je een "tikje"met je spoor geven waardoor ze aangescherpt worden.
[/quote]
Misschien een idee om je overduidelijke mening even wat meer voor je te houden? Laat mensen toch lekker in hun waarden! En maak je er verder niet druk om, is niet goed voor je En niet iedereen wil verder komen in de sport of anky achterna ofzo, dus waar maak je je druk om??? Verward

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:04

Ik krijg gewoon weer zin om op een shetlander te rijden als ik die foto's van jullie zie (Dennis en Ukkepuk). Helaas is dat voor mij niet weggelegd, dan kan ik meelopen en dat lijkt me wèl hinderlijk voor het paardje...plus dat ik te zwaar ben vrees ik....(60 kg).

Meiden ik vind jullie toppie. Ga zo door en hou ons af en toe op de hoogte met een paar leuke pics he Knipoog

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:05

Destinietje"]
[quote="ukkiepuk"][quote="Koortje"]
[quote="Dennis schreef:
Die zijn er voor om de hulpen te verfijnen

Welke hulpen kan je in hemelsnaam zo geven behalve teugel, gewicht en stem?
[/quote]

Uhm gewoon been Verward Die geef je namelijk met je kuiten en als een paard/pony dan niet reageert kun je een "tikje"met je spoor geven waardoor ze aangescherpt worden.
[/quote]
Misschien een idee om je overduidelijke mening even wat meer voor je te houden? Laat mensen toch lekker in hun waarden! En maak je er verder niet druk om, is niet goed voor je En niet iedereen wil verder komen in de sport of anky achterna ofzo, dus waar maak je je druk om??? Verward
[/quote]

Amen

Helemaal mee eens!!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:01

MarianneR schreef:
Helaas is dat voor mij niet weggelegd, dan kan ik meelopen en dat lijkt me wèl hinderlijk voor het paardje...plus dat ik te zwaar ben vrees ik....(60 kg).



Ben met mijn 62 kilo wel eens op Blossem geklommen, die schijnt nog kleiner te zijn dan Dennis (wat ik ten zeerste betwijfel) nou ben echt niet te zwaar want mevrouw rent al bokkend door de bak Haha! (misschien omdat ze me te zwaar vind Tong uitsteken Haha! )

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:31

Feetje"]
[quote="Pasja schreef:
Dennis? hoe oud ben je?


Onder haar bericht staat zo'n heel handig knopje. Profiel staat erop. Klik daar maar eens op Knipoog

Verder, ik vind het hele leuke foto's ziet er heel gaaf uit!
Ga zo door! En op naar het Z Tong uitsteken
[/quote]

Ja weet ik maar kan ook zijn dat ze al 18 is want je kan in je profiel niet alles veranderen snap je?

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 07:40

Ik vind jullie combi geweldig !!
Ik heb jullie tijdens een hengstenshow samen bezig gezien en paard en mens genieten gewoon van elkaar, heerlijk om naar te kijken Lovers


Ga zo door hoor met elkaar OK dan!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 12:34

Ik ben ook iid 18. Maar daar gaat het toch helemaal niet om? Al was ik 60 en reed nog op een shet. En een dekhengst is nu eenmaal geen kinderpony.
Die hengstenshow was ook geweldig. Toen was Den ook echt super. Ik hoefde maar te denken en hij deed al wat ik wou.

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:36

Dennis schreef:
Ik ben ook iid 18. Maar daar gaat het toch helemaal niet om? Al was ik 60 en reed nog op een shet. En een dekhengst is nu eenmaal geen kinderpony.
Die hengstenshow was ook geweldig. Toen was Den ook echt super. Ik hoefde maar te denken en hij deed al wat ik wou.


Nee ik bedoelde dan...
Dat je geen wedstrijden meer kan rijden
Als je 18 bent moet je met paard starten ( echt Stom! )
Anders als het goed zou gaan kon je wedstrijdjes rijden...

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 12:48

Ja, maar je mag wel met je pony bijde paarden starten hoor. Maar omdat Dennis hengst is mag ik (nog) niet met hem starten. Ik moet eerst L + WP zijn helaas.

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:48

Pasja"]
[quote="Dennis schreef:
Ik ben ook iid 18. Maar daar gaat het toch helemaal niet om? Al was ik 60 en reed nog op een shet. En een dekhengst is nu eenmaal geen kinderpony.
Die hengstenshow was ook geweldig. Toen was Den ook echt super. Ik hoefde maar te denken en hij deed al wat ik wou.


Nee ik bedoelde dan...
Dat je geen wedstrijden meer kan rijden
Als je 18 bent moet je met paard starten ( echt Stom! )
Anders als het goed zou gaan kon je wedstrijdjes rijden...
[/quote]

Als je 18 + benr moet je BIJ de paarden starten niet MET een paard. Zorro en ik starten ook bij de paarden en ik ben 25

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:49

tja, wat zal ik ervan zeggen, om naar te kijken vind ik het echt geen gezicht, je kunt zo toch niet van normaal paardrijden spreken ??

Maar aan de andere kant, rijden doe je voor je plezier, en zolang zowel ruiter als pony het naar hun zin hebben vind ik het prima !! Enjoy yourself !!

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:53

ukkiepuk"]
[quote="Pasja"][quote="Dennis schreef:
Ik ben ook iid 18. Maar daar gaat het toch helemaal niet om? Al was ik 60 en reed nog op een shet. En een dekhengst is nu eenmaal geen kinderpony.
Die hengstenshow was ook geweldig. Toen was Den ook echt super. Ik hoefde maar te denken en hij deed al wat ik wou.


Nee ik bedoelde dan...
Dat je geen wedstrijden meer kan rijden
Als je 18 bent moet je met paard starten ( echt Stom! )
Anders als het goed zou gaan kon je wedstrijdjes rijden...
[/quote]

Als je 18 + benr moet je BIJ de paarden starten niet MET een paard. Zorro en ik starten ook bij de paarden en ik ben 25
[/quote]

Owwh Verward ik heb dat zo gehoord...

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:59

hardstikke leuk! weer eens wat anders.
zeker geen negatieve reactie, laat ze maar kletsen jij weet wel beter OK dan!

jullie zijn een leuk stelletje zo, dennis is echt een mooie schet.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:18

ukkiepuk schreef:
Als je 18 + benr moet je BIJ de paarden starten niet MET een paard. Zorro en ik starten ook bij de paarden en ik ben 25


Met "speciale rassen" maakt het idd niet uit hoe groot ze zijn, dan mag je gewoon bij de paarden starten.
Vriendinnetje van mij heeft een nierziekte, is dus heel klein en dun en rijdt met haar Shetlander dekhengst M2 met winst. Veel juryleden hebben er respect voor (al blijven er zeikerds).

Ik zeg eerlijk, natuurlijk ben je te lang. Dat weet je zelf ook wel. Maar je weegt bijna niets! Ik vind Shetties extreem cool en ze kunnen veel hebben (meer dan mijn zielige ex kwpn-er, haha).
Dit is een ontzettend gave pony, en als je ooit een keer bij mij in de omgeving start kom ik zeker kijken! OK dan!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 13:20

Missouri schreef:
en als je ooit een keer bij mij in de omgeving start kom ik zeker kijken! OK dan!


Is goed Haha! . Ik ben wel bang dat je nog 'ff' moet wachten. Eerst moet dat andere paardje nog L + WP lopen *welk andere paardje? heb geen ander paardje Scheve mond *

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:22

Dennis"]
[quote="Missouri schreef:
en als je ooit een keer bij mij in de omgeving start kom ik zeker kijken! OK dan!


Is goed Haha! . Ik ben wel bang dat je nog 'ff' moet wachten. Eerst moet dat andere paardje nog L + WP lopen *welk andere paardje? heb geen ander paardje Scheve mond *
[/quote]

Hahahaha, pak mijn Silly maar!!! Haha! daar word je pas echt gelukkig van!!! Clown

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 13:26

Missouri"]
[quote="Dennis"][quote="Missouri schreef:
en als je ooit een keer bij mij in de omgeving start kom ik zeker kijken! OK dan!


Is goed Haha! . Ik ben wel bang dat je nog 'ff' moet wachten. Eerst moet dat andere paardje nog L + WP lopen *welk andere paardje? heb geen ander paardje Scheve mond *
[/quote]

Hahahaha, pak mijn Silly maar!!! Haha! daar word je pas echt gelukkig van!!! Clown
[/quote]

Is goed Knipoog . Ik zou zelf nog amper L kunnen rijden, heel misschien op een paard wat het allemaal al kan en goed mee werkt. Maar op Den kan ik de hele wereld aan, dus die kan ooit vast Z lopen Tong uitsteken .

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:30

Silly is een grote lastpak!! (foto's op www.nrps.nl bij de provinciale keuring st. oedenrode vanaf pagina 7, de "metallic grijze" schimmel. Al loopt ze hie wel heel ernstig met haar hoofd naar beneden)

Ik had vroeger ook een Shettie, Lucky. Die kon erg goed springen, maar op een gegeven moment tikte ik zelf de balken eraf met mijn voeten, hihi!
Toch M springen geweest (toen dat er nog was voor A/B pony's).

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:52

Pyra schreef:
tja, wat zal ik ervan zeggen, om naar te kijken vind ik het echt geen gezicht, je kunt zo toch niet van normaal paardrijden spreken ??

Maar aan de andere kant, rijden doe je voor je plezier, en zolang zowel ruiter als pony het naar hun zin hebben vind ik het prima !! Enjoy yourself !!


hier ben ik het helemaal mee eens!!! ik vind het nog wel steeds vreemd dat je met een shet tussen de paarden start Verward er is toch niet voor nix een ponyklasse????

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:55

Vanaf 18 jaar MAG je niet eens meer bij de pony's starten! En dat niet iedereen dan direct op een paard gaat rijden, moeten ze zelf weten, zolang ze maar lol hebben! Haha!
Was er maar een klasse voor 18+ mensen met pony's!

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:01

Truf schreef:
Vanaf 18 jaar MAG je niet eens meer bij de pony's starten! En dat niet iedereen dan direct op een paard gaat rijden, moeten ze zelf weten, zolang ze maar lol hebben! Haha!
Was er maar een klasse voor 18+ mensen met pony's!


jah dat snap ik!!!

ik laat mn commentaar hier wel bij, iedereen weet nu wel wat ik ervan vind want deze discussie kan eindeloos doorgaan!! Ik heb geen zin om dit topic te gaan verpesten, dat is zielig....

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:29

sorry maar t commetaar dat andere geven dat ze t groot is enzo zijn ook alleen maar menings en dan zeggen jullie wel laat haar in haar waarde maar laat die mensen dan ook in hun waarde om hun mening te geven?

en voor de rest leuke foto's en ik heb niet echt goed verstand van of je te groot ben ofzo maar al zie ik t zo zou ik wel denken dat t zielig is...maar zoals ik al zei ik heb er niet veel verstand van van dat soort dingen dus soryy als ik nu iets gezegt heb wat niet waar is..