waarom: omdat ik ontzettend vaak gevallen ben met springen, ik heb heel vaak met hem gesprongen vroeger (record 1.18) ik vertrouwde hem vrijwel volledig en sprong met mijn ogen dicht een meter. nu pijns ik al over klein kruisje, maak mezelf gek voor een springles waardoor ik 'm er zelf vaak langs stuur als ik 't niet aandurf .... ik was al heel erg lang van plan om te stoppen, heb gister na een week of 4 weer een keertje een klein sprongetje gedaan, uit het niets de stop erop op het aller laatste moment erlangs gesjeest, resultaat: ik in de palen.... en tsja wat er fout ging? van het mini hindernisje was ik vrijwel helemaal verzekerd dat het goed ging, ik stuurde prima aan en hij kwam perfect uit.. en dit is niet één keer, nee dit is de zóveelste keer. en natuurlijk het is vrijwel altijd mijn fout bij dat soort dingetjes, maar als hij er het vertrouwen niet voor 100% in heeft en ik het lef, de plezier en het vertrouwen er niet meer voor heb..... tsja zonde hij vind het leuk en kan het aardig. ik heb goed les maar de combi is er denk ik dan gewoon niet, ik wil heel graag zeggen nu ik stop er helemaal volledig mee en wil mij alleen nog maar richten op dressuur. het vertrouwen is 0 en ik wil nu geen risico's meer lopen want ik kan hem niet aanvoelen of vertrouwen omdat alles zo onwijs onverwachts gebeurt.
98 % zegt stoppen, 2 % zegt er moet toch een oplossing zijn? en die 2 % die knaagt wel hoor

één van de zovele bloopers:
http://collebolleee.hyves.nl/album/5472 ... 97/0/UQTH/
) 
ik heb goed les! maar het probleem bij hem is dat als ik 100 keer over een kruisje ben geweest hij m de 101 ste keer nog wel wil stoppen, had er vroeger houvast aan dat als ik een hindernis gesprongen had dat ie m daarna zowizo zou springen omdat ie m nu wel kent, maar daar kan ik echt niet meer op vertrouwen
Vertrouw in jezelf!