miranda1967 schreef:Als ik jou was zou ik me van sommige reacties hier niet zoveel aantrekken ,zij zien alleen één filmpje en hebben de wijsheid niet in pacht ..ik ook niet trouwens maar omdat ik alleen zie dat je een een paardje hebt wat ik heel mooi vind lopen kijk ik alleen daarna .
Ik ga niet zitten zoeken of ik misschien iets zie wat niet goed is en dat gebeurt hier aan de lopende band ,fouten zoeken,scheef paard zoeken enz ik houd daar niet van en het zal ook wel met afgunst te maken hebben..
Geniet maar van je paardje jullie zijn voor elkaar gemaakt hoor !
Uuhmm het is denk ik niet om de TS aan te vallen. Maar ten eerste zet ze iets op bokt waarvan ze kan verwachten dat er niet alleen wat een leuk paard, reacties zullen komen.. En ten 2de we zien iets waar misschien opgelet moet worden, zonder er naar te zoeken.
Als je iets ziet en zeker een medisch iets dan geef je daar commentaar op.. De TS kan het niet zien.. En het valt misschien niet meteen op voor omstaanders. Dus voor de TS is het gewoon een opmerking om echt goed eens te kijken of het een moment opname is of dat er daadwerkelijk meer aan de hand is..
Ik zou het triest vinden als paardeneigenaren er niets van zeggen als ze denken dat een paard niet goed loopt.
Dus miranda1967 het is juist goed om daar mensen op te attendere, zou het veel erger vinden als niemand daar iets van zegt en er daadwerkelijk wat meer aan de hand is.. Paardenwelzijn noemen ze zoiets.. Jammer dat je dan zo'n post zet..
TS dit is een beetje algemeen iets. Ik ga niet zeggen dat die van jou iets heeft. Mij viel alleen op dat ze niet helemaal lekker door de bochten loopt.. Vaak krijg je op je coupon dan te staan dat er veel tactfouten waren
Laatst bijgewerkt door Whisperke op 07-12-10 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt