Het leek me weer eens tijd om foto's te plaatsen van mijn bijrijdpaard Vaskia. Ze is altijd fokmerrie geweest en is pas sinds juli echt onder het zadel. Ze is ondertussen 12 jaar en heeft een erg uitgesproken mening
. We hebben regelmatig ruzie maar uiteindelijk kan ze me wel altijd een goed gevoel geven tijdens het rijden. We zijn dus nog maar in B-niveau maar we hopen wel komende zomer te starten op wedstrijd. Bij mijn vorige topic waren de puntjes waar we aan moesten werken:- neusje er meer uitrijden (ze liep achter de loodlijn)
- ikzelf mag niet naar voren kiepen
- geen geld zoeken
- hielen naar beneden
toen ik de foto's bekeek was ik wel tevreden over het neusje en zelf zit ik al wat rechter. Wel zoek ik nog steeds geld
en zijn mijn hielen nog steeds omhoog, ik prik haar niet met mijn sporen want door haar dikke buik raak ik haar niet op die plek. Denk dat ik gewoon mijn beugels een gat korter moet doen
.Kijk rustig en vuur de tips maar af!

Beetje schoudervoor om los te werken

Pasje verruimen

Met galop heeft ze nog wat moeite, vandaar het neusje in de lucht

Jammer dat ik net ga staan maar ik vond het wel een mooi benenwerk!

En een beetje voorwaarts-neerwaartsen als afsluiter (mag uiteraard meer maar het is een begin!)
Brand maar los

Voor de rest ziet het er al netjes uit. Succes!
En ben je niet bevroren? Ik liep vandaag buiten in mijn thermoshirt, trui, jas enz enz