Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel succes verder met je topper!
Je moet natuurlijk ook nog wat ervaring opdoen in het M! Bedoel het ook goed hoor! Succes op de kringfinale, en tot dan!
echt heel netjes.
mimeslosydy schreef:even een compliment want je stond 3 keer keurig vierkant!echt heel netjes.
voor het mooie zou ik iets langer halthouden met afgroeten, nu was het echt van stilstaan hand naar beneden en boem weer naar voren. je was al weer weg voordat je echt mooi kon groeten.
verder heb ik nietzoveel aan te merken, laatste deel van je proef ziet er een beetje gehaast uit.
en gefeliciteerd met je punten

mereltjuhxxx schreef:hoi,
Ik vind het eigenlijk een erg onrustig beeld geven, vooral in het begin. Je bent dan vrij streng met je handen en je zit een beetje onrustig. Verder vind ik dat je de oefeningen wel heel netjes uitvoert.
xTweetyx schreef:mereltjuhxxx schreef:hoi,
Ik vind het eigenlijk een erg onrustig beeld geven, vooral in het begin. Je bent dan vrij streng met je handen en je zit een beetje onrustig. Verder vind ik dat je de oefeningen wel heel netjes uitvoert.
bedoel je onrustig met mijn benen???
ik dacht dat ik onrustig zat met mijn benen maar veel zeggen dat dat gewoon meevalt, en dat iedereen dat heeft.
en als het wel wat eerlijk was geweest met het jureren,(dat vond ik ook wel omdat 1 iemand helemaal fout reed ensow en nog hogere punten had als mij, ookal ree ze alle selecties ver onder me)
had ik wel meer kans gehad. maarja, sonde. kan er toch niets meer aan veranderen.
kom ik denk wel vaker tegen dat jurys mijn pony niet zo goed vinden lopen.

Rwoods1987 schreef:Oei.. dat is dan helemaal banketstaaf als iemand zelfs verkeerd rijdt.. maar das het nadeel van dressuur. Op de Brabantse kampioenschappen zal er dan wel wat meer concurrentie zijn denk ik.. komen dan alle uhm hoe zeg je dat kringkampioentjes van brabant bij elkaar? of hoe moet ik dat zien?
xTweetyx schreef:Rwoods1987 schreef:Oei.. dat is dan helemaal banketstaaf als iemand zelfs verkeerd rijdt.. maar das het nadeel van dressuur. Op de Brabantse kampioenschappen zal er dan wel wat meer concurrentie zijn denk ik.. komen dan alle uhm hoe zeg je dat kringkampioentjes van brabant bij elkaar? of hoe moet ik dat zien?
ja van 6 kringen komen er volgens mij nu van elke kring 1 of 2(of bij onse dan 3)
samen voor de brabants, we rijden in totaal met 20 op de brabantse.