Kwou jullie een filmpje laten zien waarin fotos en filmkes van 27/11/2010 in verwerkt zijn.
Ulysse is mijn eigen paardje en ze is 13 jaar. Haar vader is Opium de Laubry. ik heb al veel bereikt met haar.. Mijn record bij haar is 1.20m maar ze is nogal een hevig typetje, vroeger stormde ze echt naar haar hindernis toe enzo maar nu vind ik toch dat het er al redelijk goed uit is. Maar ik blijf trainen en oefenen strijden naar de perfectie ma die is nog verweg
Omdat ik geen springwedstrijde doe weet ik niet echt het niveau maar ik denk toch dat zij een parcour van 1meter kan uitrijden.Diana is een paardje dat ik rijd en ze is nu 7 jaar. Haar grootvader is de nogal bekende Nonstop hengst, Ik rijd eigenlijk bij haar vooral dressuur. Bij haar ben ik ook geselecteerd voor de finale van de jeugdcup dressuur te rijden op de Kerstjumping Mechelen. Maar omdat ik toch bij mijn Ulysseje ging springen wou ik met haar ook springen. Met haar heb ik niet eigenlijk een niveau qua springen, maar ze kan toch denk ik gemakkelijk een parcourtje van 1meter. Bij haar was het nu ook dan wel nog maar de 4de keer ofzo dat ik met haar sprong.
Mijn vraag is dus of jullie weten op wat ik nog moet veranderen? En hoe ik eventueel kan vermijden dat Ulysse altijd zo tussen de sprongen gaat lopen...
en bij Diana heb ik beetje het probleem dat ze tussen de sprong en na de sprong nogal laag met haar hoofd wilt duiken... Weten jullie raad?
Geef maar commentaar ofzo maar blijf netjes
maar vind Diana op een mooie ontspannen manier springen.