Een tijdje geleden ( 9 oktober 2010) mocht ik deelnemen aan de halve finale van de jeugdcup dressuur. Jeugdcup is een samenwerking van VLP en LRV waarin ze schoolgaande jeugd de kans geven om hun te bewijzen. Omdat ik op de selectie gewonnen had mocht ik dus zowiezo door naar de halve finale en deze ging door in Stal Hulsterlo te Meerdonk. Ik had super veel stress want de eerste drie van elke proef mogen de finale rijden op de Kerstjumping van Mechelen. Ik mocht aan de start in de E7 proef samen met Diana. Bij het inrijden liep ze een beetje stijfjes maar na even goed inrijden was dit er toch gedeeltelijk uit. Ik mocht mijn ring in, ondanks mijn super veel stress reed ik een oefening verkeerd ( dit zie je op het filmpje) maar ondanks deze fout behaalde ik toch nog 76% waardoor ik aan de haal ging met de eerste prijs ! + dus ook een ticket voor de finale !! Ik kon niet op van het geluk!
Zo nu weet je wat jeugdcup enzo inhoud. Nu mijn vraag was ,omdat ik toch zo goed mogelijk wil rijden daar in Mechelen, weten jullie nog waar ik vooral nog op moet letten tijdens mijn proef? Probeer deze in toch wel opbouwende commentaar te gieten ipv kritiek.
Informatie : Diana VD Jacht
Een schimmel merrie van 7 jaar, ze is niet mijn paardje maar ik beschouw haar als de mijne
, ze is een zeer eerlijk paard en ook eentje waar je altijd op kan vertrouwen.Informatie ; Anne Ponsaerts
Ik ben een meisje van 15 ( bijna 16) jaar, ik rijd sinds mijn 9jaar, en heb een eigen paard genaamd Ulysse
Hier komt het filmpje
Geniet ervan