Olympia @ springlesje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Olympia @ springlesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 21:54

Likemaaike

Re: Olympia @ springlesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:12

Probeer hem wat rustiger naar de sprong toe te houden verder ziet het er goed uit alleen nog wat rustiger.
En waarom rijden ze op het 2de filmpje voor je langs ze weten toch dat je een parcours rijd?

X

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 22:14

Likemaaike schreef:
Probeer hem wat rustiger naar de sprong toe te houden verder ziet het er goed uit alleen nog wat rustiger.
En waarom rijden ze op het 2de filmpje voor je langs ze weten toch dat je een parcours rijd?

X

Het klopt inderdaad dat ik haar rustiger moet houden maar ze is nog zo enthousiast met haar 18 jaar ;) Hm waarom ze voor me langs rijden? Omdat ze niet uitkijken ;)

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:18

dat voorlangs rijden merkte ik ook al, nogal gevaarlijk. En de fries in het tweede filmpje mag gewoon langs de hindernis lopen ? (wordt niet gecorrigeerd/teruggestuurd/opnieuw over de hindernis geleid op wat voor manier dan ook)
verder ziet het er wel ok uit, er mag wat meer rust inkomen maar een mooie basis, hij loopt af en toe een beetje onder je weg lijkt het.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 22:21

lissisanne schreef:
dat voorlangs rijden merkte ik ook al, nogal gevaarlijk. En de fries in het tweede filmpje mag gewoon langs de hindernis lopen ? (wordt niet gecorrigeerd/teruggestuurd/opnieuw over de hindernis geleid op wat voor manier dan ook)
verder ziet het er wel ok uit, er mag wat meer rust inkomen maar een mooie basis, hij loopt af en toe een beetje onder je weg lijkt het.

De fries op het 2e filmpje is nogal een euh tank en is soms lastig te sturen, ik praat het niet goed hoor want ook onze TerrorClaire moet gewoon over de hindernis maarja. Het klopt inderdaad dat ze soms onder me weg loopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:43

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Wanneer je geen 5 recente foto's hebt waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.