kleinvosje schreef:Hmm, sorry hoor, maar wat zit jij scheef op je pony zeg... Probeer er recht boven te blijven zitten, en niet naar buiten. Beide beugels evenveel belasten. Als ik kijk naar de hoeken in je knieën, dan zie ik verschil, zijn je beugels wel even lang?
dat is een lang verhaal en dat ga ik ook uitleggen!!
umm... ik had altijd al een afwijking naar 1 kant dat wisselde wat af maar dat komt omdat ik als ik op de volte rij mijn benen op speciale manier moet hebben om haar stelling te rijden, als ik dat doe moet mijn binnen been zoals mijn instructrice zegt op de singel en mijn buitenbeen achter de singel (ik weet wat ze daar mee bedoelt) alleen als mijn binnen been op de singel die trek ik mijn binnen been op en duw ik min buiten been naar achter daar door komt een rare naar voren gevallen scheve houding. vroeger namelijk toen zat ik op een manege en die was helemaal neit met de houding bezig daarom vind ik dat zo lastig, ik heb nu goed les & ben daar heel blij mee want je wil geen foto's zien van hoe ik eerst reed. maar heb altijd nog dat probleem.
tjonge jonge wat een getip maar snap je het nu ?
wat ik daar nou mijn probleem in is. daarom staat der ook bij dat ik recht op zitten meot want dat komt door die benen en die afwijking en die blablabla...