FotoDagje op Melody

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lieftmelody

FotoDagje op Melody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 18:34

Heeey,,

Heeft iemand hier Commentaar voor mij op??
Behalve Hakken naar beneden, want dat heb ik op sommige pica's niet :o
Soms loopt ze niet rond maar dat is maar ff zo :P

Xxx <3

Foto 1
Afbeelding

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4
Afbeelding

Njahh Dit zijn ze dan ff,

Xxx <3

Emma

Re: FotoDagje op Melody

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 18:36

Probeer je hakken niet alleen uittedrukken, maar ook wat meer naar binnen te draaien. Probeer ook wat rechter op te gaan zitten.
Verder lijkt het alsof je hele stijve arme hebt, probeer je armen te ontspannen, want als jij ze niet ontspant, kan je pony zich al helemaal niet ontspannen.

_Lenie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 18:49

Hakken uitdrukken moet je zekers doen, en je beugels zouden bij een dressuur zadel ook zekers een paar gaatjes langer mogen..

Ok vind ik je veeel te gespannen zitten, ga lekker ontspannen zitten dan komt je pony vanzelf lekker onder je te lopen en gaat dat ruggetje ook wat losser..

Op alle foto's lijkt het nog al Jij-moet-aan-de-teugel-lopen effect te hebben en hierdoor loopt je paard niet ontspannen bij je..

En kies een punt waar je naar toe wilt rijden, niet naar je pony kijken.. die gaat wel de kant op waar jij heen wilt ;)

maanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 18:58

Ik denk dat hakken uitdrukken ook beter gaat als je je beugels onder de bal van je voet hebt, volgens mij heb je je voeten wat ver in de beugels namelijk. En ik denk dat je zadel wat meer naar achter moet. Ik heb het idee dat het zadel op zijn schouder ligt.

Maar verder leuke pony hoor! Wat is jullie niveau eigenlijk?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:01

Ik zie een pony die niet aan de teugel gereden wordt, maar naar beneden wordt getrokken. Probeer vriendelijker te zijn met je handen.

Ook lijkt het alsof je met het knieën klemt. Als je die niet zo krampachtig houdt, ga je vanzelf meer ontspannen zitten.

Leuke pony, en succes nog samen :).

kyaraaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 20:17

Je moet je hielen meer naar beneden drukken maar dat gaat niet als je stijbeugel in het midden van van je voet is . Daar dus zeker op letten, ook merk ik wel dat je je niet op je gemak voelt (?) als dat niet het geval is zit je wel erg gespannen op je paard. Nog veel succes

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 20:20

Wat zit jij gespannen op je pony! Probeer plezier te hebben in het rijden en niet alles zo stijfjes te houden. Van top tot teen zit je strak op je pony en daar doe je haar echt geen plezier mee. Ontspan ontspan ontspan!

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 20:20

Van mij mogen je beugels wel 3 gaten langer, kan je volgens mij ook beter je hakken uitdrukken.
Denk er ook aan je handen te dragen. Nu lijkt het alsof je ze erg naar beneden drukt en daar gewoon 'laat liggen'.

Verder ga ik mee met het bovenstaande.
Ik vind het trouwens wel een leuke pony!

_sil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 21:11

Leuke pony!
probeer te ontspannen in je schouders!
En let op je hakken en je kapstokvoeten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:47

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.