Ik wilde heel graag Aart van de Kamp en Dirk Neericks zien met hun shetjes.......en gelukkig was ik net op tijd om ze beide ik geloof in de laatste hindernis te zien hahahaha.
Natuurlijk even wat foto's gemaakt.

Hier kwam Aart van de Kamp aanrijden om de hindernis in te gaan........
Hier in de hindernis

Meteen daarachteraan kwam Dirk Neericks (ik hoop dat ik het goed heb geschreven)
Hier in de hindernis.....

Hier reed hij al weer weg

Verder nog een hoop bekende menners gezien.....en vooral toen Ijsbrand Chardon kwam was het echt super druk bij de hindernissen.........en met dat hij de hindenis uitreed kwamen er horden mensen voorbij rennen, dat was heel grappig om te zien.
Verder ben ik Akerna nog tegen gekomen en gelukig had ze foto's bij zich van Quinto.......kon ik eindelijk zien hoe hij was veranderd.......echt een super tinker geworden.......heel mooi.
Verder heb ik Albert nog gezien.......
Helaas verder geen bokkers gezien!!!
Het was echt heel gaaf daar en het is toch bijna de hele dag droog geweest met ik geloof 1 keer een paar verdwaalde druppels.
Schrok wel van de prijzen van het eten daar..........pfieeeeeuw zeg.

Goed gedaan
) 

)!" title="Koffie (of thee
)!" /> ....1.90 euro en nog een half bakkie ook, dus daar heeft hij wat van gezegt, nou toen kreeg hij de andere helft ook aangevuld
) dus wij gingen bij zo een andere tent eten halen.

samen met die andere dronken meiden die op het feest van zaterdag avond in die enorme tent rond danste