Foto Dressuur Springen..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxABMBxx

Foto Dressuur Springen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:15

hallo ik wil heel graag hier fotos plaatsen om te kijken wat jullie commentaar ervan is.
en om te weten wat ik er misschien van kan verbeteren.

alleen ik weet niet hoe je hier fotos moet plaatsen en ik kan het ook niet vinden bij help !

als je ze wilt zien kan je ook op deze hyves site gaan: http://jampot11.hyves.nl/?ref=sr

en dan hier reageren als dat mogelijk is.

Vriendelijke Groet,
Amee

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:18

Dat kan niet, we moeten dan je vrienden zijn.
Op tinypic.nl kan je downloaden.
snap je het niet? Doe ff een pb'tje

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:21

Wij als bokkers kunnen geen foto's van jou zien.
Als je naar de foto die je hier wilt plaatsen . Druk je op je rechtermuisknop en dan ga je naar eigenschappen. De url van de foto kopiëren en hier tussen [img] [ /img] plakken(zonder spatie)

xxABMBxx

Re: Foto Dressuur Springen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 21:23

Oke hartstikke bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 23:08

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.