Ik had afgelopen zondag een Pas de Deux wedstrijd, en we reden voor het goede doel Brooke Hospital. En we gingen als piraat, en op welke muziek... Je raad het al, Pirates of the Caribean xD
Toen we op die stal aankwamen zagen we al wat mensen rijden, en toen hadden we echt zoiets van: dit gaan we nooit winnen..

Maargoed, tijdens het losrijden zag ik in de andere bak (waar de proefjes werden gereden) dat er een palomino poonie vrolijk zonder ruiter aan het rondgalopperen was, dat meisje was er 2 keer in de proef afgevallen.. En toen moesten wij!
Het ging erg goed, alleen ik was een keertje eventjes de weg kwijt en Gar dacht bij het aangalopperen: CROSSEN! Gelukkig had ik hem snel weer terug en de rest liep hij dan ook toppie

De jury vond het ook erg goed gaan, want we waren 1e! Het schijnt dat bij bijna iedereen hun paarden ervandoor waren gegaan :'D
We hebben trouwens met z'n allen zo'n €655 euro opgehaald voor Brooke volgens mij.
Orchid's Garay
16 jaar
New Forest
Bruin met een grote kol
Bas
6 jaar
New Forest
De andere bruine :'D
Tips voor mezelf:
-Handen rechtop
-In galop mn been niet zo naar achter doen :'D
-Schouders nog net iets naar achter
De foto's:
Vrolijke Garay

Prethoofd

Mandy met Bas

Paardenbenen precies gelijk

Mn nichtjes, Jara links op Garay en Naomi rechts op Bas

Waar mn been heen gaat, ik heb geen flauw idee.. Wist niet dat ik zo lenig was iig

Hoop dat jullie het leuk vonden