Naam: Nibbit (bijnaam Olle Grieze
) Ixion x AhornLeeftijd: 15
Kleur: Schimmel
Dressuur: B+5
Springen: B+0 meneer zijn benen zijn vaak moe.
Nibbit is een ontzettend leuke schimmel ruin. Hij haalt altijd grapjes met je oud, kan bekken trekken die je nog nooit gezien hebt, en is onwijs slim tegelijk. We hebben hem 2 jaar geleden over gekocht van Jan Dolfing. Hij stond daar als manege paard. Meneer is vroeger L2 dressuur en M springen geweest. Dit hoop ik ook met hem te halen voor zijn pensioen.
Naam: Lotus J (Jumper x Zuidhorn) ( echte naam is Jormanda, vonden wij een vreselijke naam, het klopt soms wel want mevrouw kan dingen zien die wij niet zien, ze staat soms 5 min. naar een plek in de lucht te staren... )
Leeftijd: 8
Kleur: Bruin
Dressuur: B+0 we trainen heel hard en thuis loopt ze super, maar op wedstrijd is de dressuur bak altijd zo eng.
Springen: B+15 binnenkort starten we L

Na veel ups en downs (letterlijk ook) heb ik haar nu bijna zoals ik wil, de eerste maand dat we haar hadden kon ze rond racen als een rodeo paard maar ze word steeds braver.
Meet Nibbit!

Let vooral op mijn vrolijke hoofd. Meneer heeft onder deze proef alleen maar zitten bleren naar lotus die op de trailer stond, maar we hadden toch nog 180 en 182!

Hier reed meneer ontzettend braaf in de stromende regen, en we kregen 175. Was wel super trots.

Springen is stiekem best wel leuk, als ie maar niet te veel moeite hoeft te doen...

Nibbit; Ja dááág, mn benen zijn al moe genoeg.

Vooruit, omdat je het zo aandringt..

Meet Lotus!

Hier reden we een super nette proef, helaas gaf ze een bok in galop en kregen we een 3 en hadden we uiteindelijk 177.

Inkijk in haar meeeeeega oren hihi.

Hoezo hoog?

Dit was een spring come back na een peridode dat heel rijden niet goed ging, haar hoofdje zegt al genoeg: ze vond het ge-wel-dig. ( we waren trouwens foutloos:D )

Heerlijk beest

Dit was het, een reactie zou leuk zijn, tips zijn ook welkom maar hou het netjes.