2 wkn geleden heb ik het vriendje van mijn vriendin lief aan gekeken om fotos te komen maken, en dat wou hij heel graag

bibi is vanaf februari 2010 bij mij dus ik heb haar alweer bijna een jaar!!
bibi (biberty B) is een 4 jarige rhodium merrie met karakter, zo is ze enorm braaf en zo is het een ware merrie

ik heb er nu een nieuw zadel op liggen van albion, hier loopt ze zo veel fijner onder dan onder het oude zadel dat we nu lekker rustig aan het trainen zijn voor de wedstrijden, 27 november hebben we een clinic van sander marijnissen en daarna gaan we weer wedstrijden rijden.
om een beetje te kunnen vergelijken is hier de link naar mijn vorrige topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1319028&hilit=biberty
nou hier komen de foto's, wees lief voor ons? de week ervoor was ik er nog kei hard van af gevallen

eerst even longeren voordat ik op dit bommetje kruip..

stappen

draf en galop door elkaar

even checken of ze me hand nog volgt

weer eff stappen

galop

en tot slot haar mooie(ondeugende) hoofdje

dit waren ze, ik ben erg blij met de foto's zo kan ik ook eens zien wat ik onder mijn kont heb

mijn eigen minpunten zijn: voorover vallen, handen te laag houden en naar beneden kijken.
brand loss
!! super, ziet er goed uit. alleen heb je je been volgensmij een beetje te ver naar achter?! en zit je beetje naar voren. maar ziet er egt super uit en super goed die achterbeen eronder !!