Er is al een tijdje voorbijgegaan sinds ons laatste topic, maar vandaag werden er weer foto's gemaakt, en deze wilde ik graag met jullie delen
.Ons vorige topic: [RT-HAW] Fjord Vriska voor het eerst op Bokt!
Allereerst wat basisinfo:
Vriska is een 10 jarige fjord, die onder het zadel is beleerd, maar eigenlijk alleen maar voor de kar liep, tot eind juli. Toen ging ik haar verzorgen en bijrijden.
Ik heb les met haar, nu al 3 lessen gehad, maar ik zit erover te denken om 2x per maand ipv 1x maand les te nemen, dit ligt er maar totaal aan hoe mijn salaris er elke maand uitziet.
Vriska haar tempo heb ik nu goed onder controle. In het begin reed ik met een thiedemann, maar hier ging ze in hangen, en mijn instructrice vertelde mij dat ik beter een slof kon gebruiken, of een stiek. Omdat ikzelf een slof eigenlijk niet aandurf, hebben we dinsdag een stiek erbij gepakt. Ik reed vandaag dus voor de derde keer met dit stiek, en ik moet zeggen dat ze er onwijs goed op reageert! Ze loopt naar mijn idee erg goed.
Ik had al wel een half uur (in de regen) gereden voordat mijn vader kwam. Dit omdat mijn vader geen paardenmens is, en niet zo graag buiten in de regen fotos maakt (gek he
)Hier de foto's:

^Vrolijk gezicht
Vriska loopt fijn, maar mag meer inbuigen ipv inknikken
Lekker lang en laag draven

Ze kan het wel!! Als ze stil staat

Drafje

Knapperd

Bekken kantelen

Tegendruk

Stap is makkelijker

Goedzo Vriska

Trots!