Arwen is een 11-jarige KWPN-merrie van 1.70 hoog. Vroeger hebben we veel wedstrijden gereden (M1), maar nu kan dat niet meer in verband met hoefkatrolontsteking en kissing spines. Ik moet haar dus goed in de gaten houden. Bovendien studeer ik en kan ik maar 1 of 2 dagen in de week rijden. Ons niveau momenteel is daarom ook ongeveer L, denk ik.
Ik ben, mede door die kissing spines, vooral bezig met het ontspannen laten lopen. Dat ze goed haar rug gebruikt en zichzelf niet vast zet. Dat is soms nog best lastig
Ik heb geen les met haar, maar heb wel elders les op andere paarden. Vandaag reed ik aan het eind voor het eerst met mijn nieuwe barebackpad, die ik van yankeestar had gekocht. Ook heb ik even een flauwe rozettenfoto gemaakt

De foto's zijn vanwege het slechte weer en omdat het donker is een beetje wazig, maar ik denk dat je er wel een goed beeld uit kunt halen.
Commentaar is heel welkom, mede omdat ik geen les met haar heb
. We reden trouwens nogal veel op de volte, maar dat komt ook omdat de bak verder zo nat was dat er niet in te rijden viel.1. Opstappen:

2. Instappen:

3. Instappen:

4. Draven

5.

6.

7. Galopje (die hoek was echt zoooo eng!)

8.

9. Nog even stappen

10. De flauwe foto (arm paardje)

11. Flauwe foto 2

12. Met Barebackpad

13.

14. Deze vind ik zelf wel mooi:
. Ik heb nog nooit wat over mijn tenen gehoord