. Ik ben nog steeds hartstikke gek op haar. Het gaat op zich heel goed, maar ik ik heb wel een aantal dingen waar ik tegen aanloop met haar. Zo was ze eerst niet zo voorwaarts ( zie eerdere topic) Dit is nu helemaal opgeknapt, waarschijnlijk heeft het ook wel iets met het weer te maken en gaat ze nu natuurlijk uit proberen. Ik kan mijn kinderen er zo op zetten en dat vind ze geweldig. Dan is ze superbraaf. Maar zodra je wat aan haar vraagt gaat ze beginnen. Ze gaat met haar hoofd omhoog en kan soms enorm klapperen. Het is de ene keer erger dan de andere keer. Ik rijd haar absoluut zonder grote druk maar zal toch wel contact met haar bit moeten hebben. Ik heb alles al nagekeken. Haar tanden zijn goed en de osteopaat/ fysio kan eigenlijk ook niks aan haar vinden. Ik rijd haar met een simpele dikke gebroken trens. Zelfs als je haar zonder bit rijd blijft ze zo af en toe met haar hoofd klapperen. Het is echt een enorme schat, maar dit vind ik wel heel erg jammer. Ik weet niet wat ik nog kan doen om haar te laten ontpannen. Als ik haar met hele losse teugel rijd dan blijft ze nog met haar hals vrij hoog lopen. Heeft iemand nog tips???Alvast bedankt
( lekker fris ) Door middel van veel overgangen en voltes rijden probeer ik dit in te perken, dit gaat goed maar haar hoofd en hals blijven hoog
..