Kan ik eindelijk mijn mooie pony aan alle bokkers laten zien, want ik ben beretrots op haar prestatie afgelopen zondag (hoewel die in de ogen van de gemiddelde meer ervaren endurance-ruiter misschien niet eens zo heel veel voorstelt).
Deze eerste vind ik zelf erg gaaf: fris en vrolijk galopje, terwijl het toch een graad of 30 was en we hier al 18 of 19 kilometer afgelegd hebben:

Hier op de P/A na 21 km. De oortjes zijn nog steeds attent, ze had er nog zin in!

En hier bij de finish op 35 km. Nog steeds die oortjes, dus nog steeds niet bepaald uitgeput.... Een half uur later bij de nakeuring liep ze alweer naar andere paarden te gillen en op de tenen van de VET's te dansen, alsof het de vóórkeuring betrof....

. Misschien is die Anilin eigenlijk een schromlijk ondergewaardeerde tophengst, dat hij van die ontzettend leuk nakomelingen krijgt!
Ik heb heel veel op de Lage Vuursche gereden omdat we daar 3 jaar gestaan hebben, het is idd prachtig en je kan gerust een dagtocht maken zonder dat je rondjes hoeft te rijden.