Tequila @ Springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heresy

Tequila @ Springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 20:13

Hoi!

Een week geleden heb ik springles gehad op Tequila, een 20 jaar oude Lipizzaner ruin. Het ging niet geweldig, aan het begin van de les begon het vreselijk te hagelen, dus paard helemaal nerveus. :} Verder is Tequila vreselijk eigenwijs en liep liever langs de hindernis dan erover. O en hij is blind aan 1 oog.
Voor mij was het ook wennen omdat ik normaal op een andere pony spring, dus de omstandigheden waren nogal slecht.
Maar er zijn toch nog wat aardige fotos genomen..
Eigen kritiek:
-voeten niet zo ver in de beugels
-Meer meegeven?

Tips zijn welkom, heel graag zelfs! :)

OO1. Kruisje

Afbeelding

OO2.

Afbeelding

OO3.

Afbeelding

OO4.

Afbeelding

bedankt voor het kijken :)
Zeg gerust eerlijk wat je er van vindt, ik ben niet van suiker.

Anoniem

Re: Tequila @ Springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:17

Ziet er goed uit, vind het alleen jammer te zien dat je instructrice/teur geen grondbalken gebruikt op de hindernissen. MAar aan jou ligt het niet hoor ;)

Heresy

Re: Tequila @ Springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 20:19

Bedankt! Ik zal het de volgende keer zeggen, het was me eigenlijk nog niet opgevallen maar nu je het zegt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:21

NewMinou schreef:
Bedankt! Ik zal het de volgende keer zeggen, het was me eigenlijk nog niet opgevallen maar nu je het zegt. :)

En nam je de sprongetjes uit draf? Dan is een drafbalk ook niet onbelangrijk!

Heresy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 20:23

Nee, alles is uit galop genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 23:45

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.