Is er een methode (behalve sterkere bitten) om een paard of pony minder sterk te maken? Ik zou het vrijdag eens aan mijn insctructrice vragen, maar ik wil er graag al wel wat over weten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is er een methode (behalve sterkere bitten) om een paard of pony minder sterk te maken? Ik zou het vrijdag eens aan mijn insctructrice vragen, maar ik wil er graag al wel wat over weten.
jumpiewumpie schreef:Het is niet echt een echt 'praktijkprobleem' maar ik zou wel graag willen weten wat ik zou kunnen doen, en ik heb geen idee waar ik het anders even kon vragen.Is er een methode (behalve sterkere bitten) om een paard of pony minder sterk te maken? Ik zou het vrijdag eens aan mijn insctructrice vragen, maar ik wil er graag al wel wat over weten.
) . Ayasha schreef:Zelf loslaten, een paard kan zich enkel sterk maken als het iets heeft om zich sterk op te maken.
Genius! Waarom begrijpen niet meer mensen dat 
Ayasha schreef:Zelf loslaten, een paard kan zich enkel sterk maken als het iets heeft om zich sterk op te maken.
En overgangen rijden en schakelen, zorg dat je paard goed voorwaarts en los is in zijn lijf, dan kan je weer verder gaan werken.Lidyyy schreef:Ontspannen rijden en misschien sporen? succes!