Het zit zo, mijn vriend doet aan fitness. Vaak kijkt hij voordat hij gaat trainen een filmpje om ideeën op te doen voor zijn eigen training. Hij wisselt ideeën uit met vrienden en trainingspartners. Dit geeft hem altijd net een beetje extra motivatie en afwisseling.
Zelf heb ik één keer per week les en werk ik de rest van de dagen de dingen uit die we hebben behandeld. Een kür op muziek bekjken van een Edward Gal of Anky is wel motiverend, maar kan ik zelf weinig mee aangezien ik nog lang niet op zo'n niveau zit. Eerst maar weer eens gaan starten voordat we de pirouette gaan oefenen

Daarom lijkt het me ook leuk om eens van andere bokkers te horen wat voor hen lekker werkt, waarom en hoe. Dit kan aan de hand van een filmpje of een uitleg. Filmpjes van een les of clinic zijn natuurlijk ook zeer welkom. Nu snap ik dat niet elke training voor elk paard even goed is of tot hetzelfde resultaat leidt wat het een stuk moeilijker maakt dan fitness. Maar ik ben van mening dat in elke manier (nouja elke
) van rijden de pluspunten zijn te vinden en wil ik me graag verrijken.Dit kan van losrijden tot een oefening, van springen tot dressuur, van op het paard tot naast het paard. (Graag wel het niveau erbij)
Nog meer mensen die het een leuk idee vinden om een soort verzamel topic te maken met verschillende ideeën?