Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kennis van me (toen ik nog in spanje woonde) werkte in een soort 'opvang' bij een safari. Hij zorgde dan bijvoorbeeld voor beestjes die verstoten waren. Hij heeft eens een leeuw gehad en ook eens een tijger, moesten ook opgevoed worden met de fles en daarna kregen ze gewoon vlees. Ik vind niet dat ze aanvoelen zoals een kat, de haren voelen anders aan, en hoe moet ik het zeggen, ik vond dat als je ze aaide dat je echt voelde dat er iets heel krachtig onder je hand was, maar ze was ontzettend lief
En tijgers hebben een zeeeeeeeeer ruwe tong
En ze zijn soms een betje brut met spelen
Heb er soms wel een beetje gemengde gevoelens bij, het is tenslotte niet echt natuurlijk, maar voor dat tijgertje de enige kans (was niet helemaal in orde, ze zeiden dat het een mongooltje was). In de natuur zou ze sterven, vandaar dat de moeder ze gewoon achter had gelaten, maar in gevangenschap kon ze best leven, en ik had niet de indruk dat het beestje ongelukkig was, was zeer speels enzo... dus... vind het wel prachtige beesten die tijgers