Ik heb de laatste tijd echt, een gigantisch probleem met mijn paard.
Toen ik het paard net had gekocht, was die superbraaf zo is, het 2 maand lang goed gegaan.
In de bak heeft hij nooit problemen veroorzaakt, maarja met mooi weer ga je niet alleen maar in de bak rijden. Ik dacht ik ga eens met hem opbuitenrit, ik was nog geen 50m van de manege verwijderd en paard begon al vervelend tedoen. Kwam een klein beetje omhoog nou zweep erover klaar loopt braaf verder. Hoe verderweg de manege werd hoe erger hij begon te treiteren en testeigeren.
Toen uiteindelijk terug gegaan want ik was alleen dus ga geen risico lopen.
Na een tijdje, met nog een paard op buitenrit, meneer was superbraaf. Zo is het een tijdje, goed gegaan.
Paard begint nu weer alleen nog erger testeigeren, we vallen net niet achterover. En dan zijn we nog geen 10m van de manege verwijderd. Zelf met een ander paard erbij. Nu komt mijn allergrootste drama sinds kort doet hij het ook in de bak, paard heeft geen last van de rug en is net naar de tandarts geweest. Paard word ook helemaal blind tijdens het steigeren, als je hem straft word het nog erger. Ik moet toch gewoon alleen veillig kunnen rijden