Sorry, sorry als dit al eerder langs is geweest,
ik heb gezocht en kon alleen maar benen lang houden vinden als tip en niet tips ervoor.
Noujaa mijn probleem is dus, dat ik op een een of ander manier mijn benen niet lang kan houden.
Ik raak continu mijn beugels kwijt.
Noujaa; met stappen gaat het prima
als ik net aan ga draven zitten de beugels niet meer aan de bal van mijn voet,
na een tijdje lukt het wel weer normaal, maar als ik even uit balans raak, zitten ze beugels weer net voor mn hak
en als ik galopeer lijkt het gwn onmogelijk ze aan de bal van mijn voet te houden,
dus ze zitten of net voor mn hak of ik probeer ze aan de bal van mn voet te plaatsen en ik raak er éen kwijt.
Heel vervelend dus. En dat komt het rare.
Ik weet bijna zeker dat als reactie zal komen; maak je beugels een gaatje korter.
Nou dat had ik dus de laatste keer geporbeerd en toen waren ze gewoon te kort.
Ik kon zo goed als gaan springen en kwam veel te ver het zadel uit met lichtrijden.
Opsich ging het nu wel, maar toen ik ging galoperen kreeg ik de beugels wéér niet aan de bal van mijn voet. Wéér raakte ik ze kwijt.
Teon zei mn instructrice dat ik mn benen langer moest houden en schijnbaar trek ik mn benen op ofz.
Nou vroeg ik me af, hebben jullie misschien tips hoe ik mijn benen langer kan houden
en de beugels aan de bal van me voet blijven?
Ik ga donderdag weeer voor het eerst in 3 weken rijden en ik wil meteen beginnnen met oefenen
zodat ik binnenkort wedstrijden kan rijden.

Alvast bedankt

Let op: Als je je beugels lang maakt en je knieen
Doe het eerst in stap en galop.. en in draf als je denkt dat