Via een vriendin kreeg ik de vraag of ik op Bokt eens wilde informeren of er mensen zijn die ervaring hebben met het Senrun systeem. Dit is een systeem waarbij de instructeur/instructrice middels een microfoon contact heeft met de leerling. Dit schijnt namelijk een betaalbaar systeem te zijn.
Anoniem
Geplaatst: 23-10-10 10:37
Er zijn meerdere systemen die met een microfoontje en een oortje werken. Ik kan ook gewoon over de boxen in de binnenmanege lesgeven. Handig als het hard regent of als je mensen in de les hebt die niet goed horen.
Er zijn hier wel meer mensen die met microfoontje/oortje werken. Maar wat is je vraag precies? Gaat het je echt specifiek om Senrun? (merk?)
IK vind het best wel fijn systeem als je het gebruikt voor wedstrijden, dan kan de instructie gewoon aan de kant blijven staan/zitten. tewijl jij op afstand rijd. Of wel dicht bij maar dat ze dan niet naar je hoeft te scheeuwen.
Klompie
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-10 12:15
Sonja schreef:
Er zijn hier wel meer mensen die met microfoontje/oortje werken. Maar wat is je vraag precies? Gaat het je echt specifiek om Senrun? (merk?)
Sorry dat ik niet gelijk reageer, maar het gaat inderdaad om het merk. het schijnt dat dit merk veel goedkoper is dan de Sennheiser. Maar wil goedkoper in dit geval ook zeggen minder goed?