Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chanel1985 schreef:maar het probleem was dat ik ze niet gestopt kreeg, ze is zelf uit haar eigen van hand veranderd via de diagonaal, ze trok mij ook echt uit het zadel, was al blij dat ik was blijven zitten want het was ook een heel ongecontroleerde galop. In stap en draf was echt alles perfect. Maar dit is een werkpuntje
Kan je dit rijtechnisch oplossen of eerder een ander bit ofzo
Als ik die van me tante op een volte laat uitrazenJennyxx schreef:Ik zou les nemen met dit paardje. Ze kan overigens het bit niet vastpakken, maar ze zet haar hals vast. Waarschijnlijk komt dit, omdat ze nog niet in balans is in galop. Met les kun je gaan trainen om haar soepeler en sterker te maken en dan pas weer proberen om te galopperen. Succes!
chanel1985 schreef:sorry hoor ik denk dat je het echt verkeerd opvat, ik ben al gaan horen voor les en iedereen moet toch kunnen leren, daar dienen lessen toch voor, allé dat denk ik toch.
En waar zeg ik dat dat de les te duur is, daar heb ik nooit iets over gezegt.
En ik bedoel er alleen maar mee dat rome niet op één dag gebouwt is!

chanel1985 schreef:ik ga zeker les nemen, heb het al gaan vragen, dus zie het wel postitief in, ik kan nu ook niet verwachten dat alles perfect is.
Ze was voor de rest heel braaf, wat voor mij heel belangrijk is omdat ik nogal een bangescheet ben en het vertrouwen echt moet groeien
chanel1985 schreef:ik kon ook al niet meer volgen, ik had een hele andere reactie gelezen, ik geef antwoord en er staat ineens iets helemaal anders, niet erg hoor.
DAt is ook zo van les leer je meer maar ik dacht ik gooi het eens op bokt
Ik wil ook veel te snel reageren altijd! Nee idd, toen ik las dat je les had