Alleen als je in je eentje aan het rijden bent is het niet zo handig om te springen

Maar vanavond wilde mijn mannetje gelukkig mee. Sterker nog de digi

Gelukkig was het al niet meer zo warm. Sterker nog het was door de regen al lekker afgekoeld. Toen we de auto parkeerde zagen we al een mooi ondergaande zon

Terwijl ik Laiser losreed, bracht Michel de balken en staanders in de bak. Toen Michel die allemaal op de grond had gelegd, ben ik er overheen gaan stappen alsof dat heel normaal was. (Is het voor Laiser niet altijd

(Hij heeft de laaste balk die hier dus ook ietsje hoger ligt, demonstratief
heeft hij die er dus ook vijf keer afgegooid

In mijn hoofd dacht ik aan alle dingen die ik tijdens de springles te horen had gekregen waar ik op moest letten.

Vervolgens ben ik een aantal keren in draf op de hindernis afgereden en heb wat sprongen gemaakt. Laiser deed het heel goed hij heeft alles gesprongen waar ik hem op af stuurde. Zonder een enkele weigering.

Natuurlijk heb ik niet aan een stuk door gesprongen. Ik heb Laiser ook nog wat andere dingen tussen door laten doen. Maar was werd hij heerlijk scherp aan het been van dat springen.

Bij zo'n cm of tachtig zijn we maar gestopt. Laiser deed het zo goed. Hij werd echt helemaal enthousiast en wilde maar wat graag over de hindernis heen.
Omdat ik vind dat hij succeservaringen met springen op moet doen ben ik gestopt op een moment dat het goed ging en dat hij ook nog goed in de hand was te houden.
Dit is de eerste keer dat hij zo enthousiast was en we zonder instructeur reden. Hoe vinden jullie dat wij het gedaan hebben?
Voor de afsluitende zonsondergangfoto's kijk bij : [LK] Zonsondergang in het Brabantse land