Lamina (Draverse merrie) at work ~ springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LOLLYYwood

Lamina (Draverse merrie) at work ~ springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 20:05

Heey heeeey (:
Gisteren (17 oktober) kwam er een vriendin mee naar Romeo, Lamina en Zaffra.
Romeo had een rustdagje omdat ik de dag ervoor al had los gesprongen met hem.
Lamina en Zaffra daarentegen niet.
Mijn vriendin volgt fotografie, dus voor school moest ze zo'n proffesioneel fototoestel aankopen.
Een andere vriendin Stephanie ( OdeSsaA @bokt ) heeft een paar mooie fotos genomen.
Ik heb ze nog niet allemaal ontvangen aangezien het er meer dan 590 zijn :o
maar ik heb er toch al een 100 tal (:
rijtechnisch
Ikweet, er is nog veel werk aan de winkel;
het is pas mijn 2de dag dat ik spring met Lamina, ik ben niet zo'n durfal
en toch ben ik erg trots op mezelf.
Mijn houding kan nog beter daar ben ik mezelf van bewust.
ik wil ook een aantal tips, geen afkrakende kritiek aub, TIPS met tips ben ik veel meer dan met kritiek ;)

hier dan de fotos;
sorry voor de kleinere fotos, maar anders kon ik ze er niet opzetten, ook is de kwaliteit ver achteruit gegaan door het uploaden.
ik heb niet van alles fotos, aangezien ik ze nog niet allemaal heb. Ook staan de fotos niet op volgorde, ik probeer van ze zoveel mogelijk op volgorde te plaatsen (:

instappen
Afbeelding

draven
Afbeelding
* strekken
Afbeelding

springfoto ~ hoogste wat we die dag hebben gedaan (:
uiteraard hebben we eerst lager gedaan, maar die fotos heb ik nog niet.
Afbeelding

ik wil graag vooral OPBOUWENDE kritiek op mijn houding in het rijden, ik weet dat er nog 'veel' werk aan de winkel is.

Bedaankt ;d
x

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 11:55

Heb even getemt voor je, je topic voldoet niet aan de regels van HAW, nivo van jullie als combinatie is niet vermeld en je moet minimaal 5 rijfoto's plaatsen.

Verder kan ik niet veel zien aan de foto's omdat ik ze niet erg duidelijk vind, oa je houding is slecht te beoordelen als een foto schuin van opzij is genomen.

Zwartwitje

Re: Lamina (Draverse merrie) at work ~ springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:50

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.