ventolero JB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ventolero

ventolero JB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 22:00

hey allemaal ik ben hier nieuw en omda t ik deze sectie leuk vindt van t forum plaats ik een paar fotos, ookal zijn ze niet zo duidelijk...

Dit is ventolero JB, hij is 3 en half en een puur spaans paard. ik heb hem nu 2 maanden, hij werd met een portugees bit gereden maar heb m overgezet op een trens.

naja wat vinden jullie ervan?

binnenkort maak ik wat meer fotos deze zijn even snel gemaakt hahah jah en ik weet t me paard is vies!:P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

upendo

Re: ventolero JB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:22

Knappe Spanjaard!

Die sjouwt al lekker voor zijn leeftijd! :)

Ik ben benieuwd naar duidelijker foto's! :j

max_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 04:27

wauw!
Ziet er goed uit hoor..
Ben wel benieuwd naar betere foto's!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 08:26

Mooi beest! :D
Zitten volgens mij erg mooie gangen in.
Goed ook dat je gewoon over gegaan met naar een trensje!
Succes met deze knapperd.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:21

Een knappe Spaanse heer! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar betere foto's, hij loopt in ieder geval al lekker voor zijn leeftijd!

Maarreh, waar woon jij? Ik neem aan niet in Nederland, omdat ik bergen lijk te zien? :D

ventolero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 13:24

dankjulliewel, ik zal kijken of vadnaag ik kijken of ik iemadn kan vinden die fotos wil maken, ik rijd eigelijk altijd alleen, er zijn hier 3 bakken , maar ik heb altijd een bak voormezelf! wat ik heerlijk vind!

Quir ik woon idd niet in Nederland maar in Spanje! goed gezien aan de bergen!

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:25

Ziet er al goed uit! Ook heel goed van je om hem op een trens te rijden:) Wat een knappert.

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:15

Wat een gaaf dier zeg! Heb je de staart nou opgeknoopt? Ik wilde dat jaren geleden eens doen voor een gelegenheid en heb honderd keer zo'n video zitten te bekijken hoe ze dat deden, maar het ging zo vlug dat het me niet lukte. Dus: hoe heb je dat gedaan??

edit: gevonden :D Had ook eerst op youtube kunnen kijken en dan vragen. Maar hierbij een duidelijke video: http://www.youtube.com/watch?v=k2fMmpa0HIQ
Of het nou zo leuk is voor het paard?

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:17

Heel erg mooi! Foto's zijn niet groot genoeg om er veel over te zeggen maar ziet er indrukwekkend uit! Ik droom altijd nog van zo'n paard! (te koop? :P )

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:59

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.