Dit keer een toppic over Halloween.
Halloween is een manege paard die op manege de blijde ruiters staat.
Over Halloween;
Halloween is een Welsh cob ruin van 1.44
En is nu ongeveer 18 jaar oud.
Hij kan nogal stug door de hoek komen, dus het is niet altijd een makkelijk paard.
Als hij eenmaal een beetje lekker gaat zit hij ook wel lekker.
Anders zit hij voor geen meter haha
Halloween houd niet echt van buiten op straat lopen, en is daarmee soms wel traag.
Maar binnen kan hij erg voorwaarts zijn, want dat vind hij leuk.
Halloween houd ook niet zo van het regen wat op het dak tikt, hierdoor kan hij soms nog wel eens aan de haal gaan.
Ook al stelt ie zich soms wel aan, want vaak met een gehandicapt iemand doet hij het niet!
Over Manege de blijde ruiters;
Manege de blijde ruiters is een manege die zich speciaal inzet voor gehandicapten.
Sommige mensen met een handicap hebben soms geen goed balans, hiervoor hebben wij speciale aanpassingen.
Het werk is voor de paarden vaak erg zwaar.
Wij hebben maar 11 paarden, dus als er soms 1 of 2 kreupel zijn moeten de andere hun werk echt overnemen
Veder worden bijna alle paarden bijgereden door de instructrises
Meer vragen over de blijde ruiters kan je gewoon stellen!
De les met Halloween;
Dit was een beetje aan het einde van de les, we hebben de hele tijd in de binnenbak gereden.
Maar wouden de foto’s in de buitenbak hebben.
Ik rijd niet echt een niveau op deze foto's, dit waren gewoon een paar foto’s voor de leuk.
Eigen punten;
- Niet naar benede kijken.
- Tenen naar binnen (ookal kan ik dat niet goed! want als ik gewoon loop staan mijn tenen ook naar buiten, ik loop een beetje raar)
- Niet naar voren kiepen.
- Benen niet te ver naar achter leggen.
- Handen dragen
Foto's ;
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.http://94.100.121.229/1123000001-112305 ... _gp5M.jpeg

)
Probeer met kleine ophoudingen te werken ipv constant harde druk op de teugels en houdt contact (de ene keer hangen de teugels los, de andere keer staan ze superstrak). 
Dit is een gewone zandbak met een plas water erin, niets mis mee en kan je veilig doorheen rijden. Het is te vergelijken met het strand, dus imo niet gevaarlijk.