2 maanden geleden plaatste ik mijn eerst topic in HAW, met patrice en kreeg erg leuke reacties en bruikbare tips!!! Het meest voorkomende was om haar achterhand wat actiever te maken en dat ze iets teveel op de voorhand liep ik wil jullie vragen of het al een beetje opschiet na 2 maanden en jullie verschil zien???? ons vorige topic heet patricje@work weet niet hoe je deze in dit topic kan zetten.
Nog even over Patrice: Ze is een 13 jarige kwpn merrie van 1.56 hoog ( laag hihi ) tkan een onzettende drifkikker zijn, en ziet eigenlijk overal spoken! Ze heeft een behoorlijke gebruiksaanwijzing maar als je die eenmaal gevonden heb kan ze SUPER lopen! We rijden momenteel in de L1+4.
Hier komen de foto's waar ik nog wel aan moet werken is VOOR ME UIT KIJKEN en hakken laag!!!!
Ander commentaar is uiteraard altijd welkom: ( ik rij hier met maringaal omdat ze nog wel eens haar hoofd heeeeeeeeeeeeeeeeel hoog kan doen in de buitenbak en heb ik haar iets beter onder controle maar rij er bijna nooit meer mee)
1Dit zijn wij......... en zoals gewoonlijk moet ik haar eerst even laten weten dat er ECHT GEEN kabouters zitten langs de bak

2Hier kijk ik voor me!!!!!!!!! En volgens mij is haar achterbeentje wel goed actief????

3Deze vind ik erg mooi! ALLEEN KIJK IK WEER NAAR BENEDEN

4 Handen voor het zadel en iets hoger

5 Ik kijk een beetje zuur hihi

6 Traver doe ik niet vaak omdat we het nog lang niet nodig hebben maar zo af en toe vind ik het leuk om te doen!!!!

7.Bedankt voor het kijken en ik hoop dat er al iets van verbetering in zit!!!

als je het me zo op de foto af zou vragen zou ik met die mooie witte beentjes haar minimaal een schofthoogte van 1.65 geven!