helup

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yzlover

helup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 19:10

helup
pleas
ik ben dol op paardrijden doe het al 4 jaar maar heel onverwacht kwam er dit probleem op het verkeerde been rijden ik weet wel waarneer je moet staan maar ik doe het niet ik kan niet zo snel kijken waarneer ik goed zit. mijn paardrijd juf heeft me er af gehaald van me paard en moest er naast lopen
daardoor heeft me paard 1 anderhalf uur gelopen heeft normaal loopt ze maar 1 uur maar ik kwam daardoor te laat thuis huilend want me paardrijdjuf zat op me te schelden en dat ik niet kan rijden. nu wil ik stoppen met paardrijden want volgende week mag ik helemaal niet rijden maar moet gaan poetsen wat moet ik doen wie kan me vertelen hoe ik toch goede been kan rijden?
helup?
groetjes een hopeloos yzlover

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:14

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:14

Ach lieve schat, ik rijd al heel lang maar moet ook soms nog even spieken of ik goed zit. Geeft niks. Heeft het paard helemaal geen last van. Ik begrijp niet waarom jouw juf daar zo'n groot probleem van maakt. Je bent daar toch om te leren?

Ik zou fijn een andere manege zoeken. Wat een prutsers daar zeg! Jouw juf mag zeker niet op je schelden. Wat denkt ze wel!

yzlover

Re: helup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 19:16

:( het is kiezen of me lievelings paard achter laten en haar niet meer zien of haar nog wel zien en heel vaak negatief cometaar van haar krijgen ik kan niet kiezen

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:17

Heel erg gauw naar een vooral betere instructeur/trice gaan!!!

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:18

Heel erg gauw naar een vooral betere instructeur/trice gaan!!!
Er zijn veel meer lieve paarden hoor!

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:22

Paardrijden is ontspanning en dat hoort leuk te zijn. Als jij huilend thuis komt is het dus heel duidelijk niet leuk meer. Sterker nog, je wil stoppen.

Je kunt inderdaad stoppen of een andere manege zoeken. In beide gevallen zul je je lievelingspaard niet meer zien. Daar blijven is sowieso geen optie volgens mij.

Op een andere manege staan ook leuk paarden. Ook daar zit vast 1 favoriete tussen.

Jij betaald voor de lessen en als een manege zo met jou als klant omgaat zijn ze jouw klandizie niet waard.

yzlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 19:24

ik wil geen manege lessen volgen ik wil gewoon prive lessen want die manege lessen zijn saai 1 jaar op 4 verschillende manege's gezeten en vind het gewoon saai ik wil een verzorgpony maar dat moet ik eerst maar zien zoeken

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:25

Je hebt toch je eigen paard?
Dan ga je toch ergens anders met haar lessen?
Ergens waar ze wel de tijd nemen je te leren hoe het moet en je zeker niet gaan uitschelden.

Of anders ook een keer met je ouders met de lesgeefster gaan praten over je problemen maar ook vooral wat haar probleem is!

yzlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 19:27

me ouders gaan nog praten
maar het was mijn paard ze is verkocht aan die vrouw vandaar het is net 3weken geleden vanwege tijdgebrek heb ik haar moeten verkopen en die vrouw deed altijd al zo maar vandaag heeft ze me gewoon van het paard afgehaald en ze zei de volgende keer ga ik wel harder doen dat je dan er afvalt

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:38

Wat een rare vrouw, ik zou misschien eens gaan vragen of een van je ouders bij de les kan zijn. Waarschijnlijk doet ze het dan niet. Het is natuurlijk wel raar als je rijles krijgt en je ernaast moet lopen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:04