ik heb alleen draf foto;s geplaatst omdat dat de duidelijkste foto's zijn, galop en stap foto's volgen!
Groetjes en hoefjes van ziezo en mij
Patriciavt
Geplaatst: 05-10-10 10:30
Je had de albumlink neergezet. Als je op de foto gaat staan en je rechtermuisknop indrukt, kiest voor eigenschappen en die link die daar staat tussen [img] zet (is knopje die je kan kiezen als je post, even je link arceren en dan knopje drukken) Zie je ze wel. Hoop dat ik de goede voor je heb gepakt!
laziezo schreef:
was met een clinic van Els schotman
drafje tijdens wedstrijd
weer een draf tijdens training
Zijn maar paar foto's, maar vind het er fijn uitzien
Wat een mooi paard heb jij! Ziet er netjes uit hoor.
Zwartwitje
Geplaatst: 05-10-10 11:45
De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.