Magic @ Keiheuvel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Pleasure_

Magic @ Keiheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 21:16

Ik in de vakantie aan het losrijden in de springwei!! Het is een 16 jarige Santo Amigo x Ahoy hij is pas het laatste jaar bij mij in m'n leven gekomen (zweef zweef :P ) en a.s. dinsdag is hij officieel van mij!! Startkaart is binnen en we hebben onze eerste echte prive springles ook al achter de rug!! Ik hoop dinsdag nog wat foto's te plaatsen van de springles...

http://www.youtube.com/watch?v=9R80JbICXjY&feature=related

Tips en adviezen blijven welkom!! :D

DoubleD_

Re: Magic @ Keiheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:21

Heey,dat is bij mij op de manege :D
Leuk om daar eens iemand te zien die hier op bokt zit :D
Ik ben daar bijna elke dag en heb jou daar nog nooit gezien ;p

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-10 22:14

Ik ben daar ook alleen in de vakantie!! was er niet echt super, kei natte stal, kleine bakken, dus denk niet dat er volgend jaar weer ben!!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:24

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.