Diana @ jeugdcup Moerzeke

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jaaackiiie

Diana @ jeugdcup Moerzeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 22:14

heeey iedereen (;

2 weken terug ( 22 september ) heb ik meegedaan aan de jeugdcup dressuur. Het is een project in samenwerking met de VLP en LRV. Als je geselecteerd bent bij je proef mag je naar de halve finale en als je daar tussen de eerst drie zit mag je naar JUMPING MECHELEN ;D Ik had redelijk wat zenuwen voor de proef want ik was met dat paardje toch maar 1 keer op wedstrijd geweest. Maar Diana ging super, lekker ontspannen enzo. Wat ons beloond werd, we behaalden een mooie 1ste plaats met 68 procent. Dus geselecteerd voor de halve finale. Omdat ik heel graag wil dat de halve finale goed verloopt wou ik eens vragen wat jullie van de proef vinden en aan wat ik nog een beetje moet sleutelen... Commentaar mag ook altijd maar blijf deftig aub (;
De proef in de selectie is de E5, bij de halve finale is het de E7..

Oke hier ist het filmpke, ik heb er achteraf zelf een muziekje opgezet zodat het wat mooier klinkt (;

Diana is een 7jarige merrie. Vader van de moeder is Nonstop. En een super lief paard qua karakter !

Groetjes Anne

xPlayboy

Re: Diana @ jeugdcup Moerzeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:29

leuk hoor (:
denk om de aanleuing en je houding.

Uhhhm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:43

Het ziet er over het algemeen netjes uit. De tips die ik je kan meegeven van wat ik in het filmpje zie zijn:
-Probeer je handen op gelijke hoogte en stiller te houden, af en toe zit je stiekem met je handen te frutten.
-Werk aan de overgang galop naar draf, deze gaat te abrupt waarbij je paard te ver in tempo terugvalt en je dat er weer bij moet rijden. Probeer dus een vlottere overgang te rijden.

Succes!

Knackebrod

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:13

Ziet er netjes en vriendelijk uit hoor!!
ook nette overgangen
Kan niet echt een opmerking maken over je houding want dat zie ik niet goed genoeg :P