Foto's van 12 juli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:02

kojack schreef:
Goh Goh er moet weer eens iemand afgezeikt worden Misselijk Misselijk


Je haalt me de woorden uit de mond...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:03

flair schreef:
Leuke foto`s Lov, je hebt een apart paard! Ik herken je zo totaal niet trouwens!


Dank je wel Lachen. Ik ben het echt zelf hoor, zeker weten en dat paard is absoluut mijn paard *LOL*.

Genoeg over zadels nu hoor, ik zit fijn in de mijne Knipoog.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:05

correctie: afgezeken!!!

Je paard haal je er idd zo uit, dat is ook niet zo moeilijk.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:07

flair schreef:
correctie: afgezeken!!!

Je paard haal je er idd zo uit, dat is ook niet zo moeilijk.


Thanx anders gaan ze daar weer over ZEIKEN ! Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:07

Ik kon het niet laten Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:08

Graag ontopic blijven Scheve mond
Als je een discussie over zadels wilt beginnen dan graag een nieuw topic openen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:11

flair schreef:
Je paard haal je er idd zo uit, dat is ook niet zo moeilijk.


Klopt, hij heeft wel een herkenbaar element zeg maar Lachen. De kans is eigenlijk 100% dat ik op zijn rug zit, ik leen hem namelijk maar zelden uit en helemaal niet op wedstrijd. Oké, op stal is er een klein kansje dat je iemand anders op zijn rug treft, maar zeldzaam.

Fitzroy

Berichten: 25130
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 08:33

Leuk hoor, Lov om weer eens foto's van je te zien.

En ik vind het erg stoer dat je ze erop zet Knipoog , ik doe het nl. niet meer. Schijnheilig

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:03

Nou het ziet er toppie uit hoor OK dan!!

Ben niet anders van je gewend! Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:26

Fitzroy schreef:
Leuk hoor, Lov om weer eens foto's van je te zien.

En ik vind het erg stoer dat je ze erop zet Knipoog , ik doe het nl. niet meer. Schijnheilig


Zolang het gezeik komt van mensen waarvan je weet dat ze er zelf geen hout van kunnen is het goed toch? OK dan!

Ik denk dat je die bles idd uit duizenden herkent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:31

Bij ons op stal staat een merrie die best veel op jouw paard lijkt. Ze heet Timour en is ook bruin, best groot en heeft precies zo'n bles. Heel opvallend om te zien.
Leuke foto's hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:44

Wat leuk om weer eens recente fotoos te zien. Jullie zijn een mooie combinatie!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:49

Ziet er sjiek uit hoor!!!

Hij loopt netjes!! Ga zo door! Mooie foto's ook!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:52

Wow Lov!
Wat onwijs netjes ziet het eruit!
En die punten vielen niet echt tegen denk ik?

Enne Margreet je kon het niet laten he?
Effe die punten erop zetten met een smoes dat je naar die van anders zocht??
Het grappige alleen is dat jij deze punten in de B haalt en Lov in het M2.
Dus wie je nu te kijk zet????

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:15

Ik heb geen smoesjes nodig hoor. Is toch ook niks om je voor te schamen? Petje af juist, zeker met die temperaturen!
Dus hou je suggesties maar voor je. Bovendien was er al een verzoek om on-topic te blijven, hou je daar dan ook maar aan. Doei, doei

Belker

Berichten: 15322
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:14

[PP] Je eigen beperkingen kennen....
Staan wel een paar goede punten in, met name over herkennen, erkennen en onderkennen van je eigen te kortkomingen. Met name het stuk van Romkabouter dat je acteif moet werken aan je zit. Ik weet dat ik dat vergeet als ik wedstrijd heb.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:26

Sjiez, wat een gezeik weer zeg. Margreet plaatst een opmerking en meteen springen daar weer een stel sensatiezoekende trienen op Frusty BAH! Wat een gezever en gezeur weer.

Kunnen we het nou echt niet gewoon een keer normaal en sociaal houden? Moet er altijd gezeurd en gezanikt worden? Als je niets normaals te melden hebt; zeg dan gewoon niets. Als je vind dat iemand zit te katten, steken onder water geeft, wat dan ook MELD DAT DAN ipv in het topic zelf te gaan zitten roepen als een kip zonder kop.

Ben ik geirriteerd? Neeeeeeuh, dat lijkt maar Schijnheilig

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:36

uhm, nu ik nog even. Ik vind het super foto's. ALs ik het zo kan beoordelen, dan duurt het echt niet lang voordat die winstpunten komen. Ik vind jullie echt een gave combinatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 12:40

Ik vind het ook mooie foto's
Leuk paard ook

en ook eens leuk foto's te zien van je lovely

En wat het zitten betreft, we zij nou allemaal geen Anky he
en ze heeft het dan toch zo tot de M2 gehaald, doet niet iedereen na Lachen

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:04

Mooie foto's, erg leuk paard. En wat betreft de discussie over het zitten en het zadel, het is zo jammer dat ik geen scanner heb (ben niet zo goed op de computer ben blij dat ik hier inmiddels de weg een beetje weet). Ik zou zo graag jullie eens een foto van mezelf laten zien en daarbij de tekst zoek de fout (want die zijn er genoeg). En dan moeten jullie daarbij weten dat ik Z2 gereden heb, mag jureren tot en met de klasse M2 en in de wacht zit om de Z jury cursus te doen. Regelmatig manegelessen geef en inmiddels toch wel zo'n dikke 30 jaar te paard zit.
Maar helaas (of misschien wel gelukkig) komt dit er voorlopig niet van.
Maar zonder gekheid Lov, het zit er echt heel goed uit, echt een mooie combinatie en de winstpunten don't worry die komen vanzelf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:48

Allemaal bedankt hoor Lachen.

Nog een keertje: ik maak me niet al te veel zorgen over mijn zit, daar wordt voldoende op gelet. Bovendien is het niet zo heel accuraat om daar uitspraken of suggesties over te doen aan de hand van wat fotootjes. Hoe dan ook, ik zie weinig problemen.

Verder ben ik heel erg trots op mijn paard, of hij nou winstpunten loopt of niet, ik hecht aan dat winstpuntengedoe toch iets minder waarde dan dat men wellicht verwacht. Ik vind mijn paard leuk en knap en daar verandert niks aan, het is natuurlijk wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben Lachen.

Binnenkort ga ik weer op wedstrijd en dan hoop ik weer zo dicht bij een winstpunt te zitten en misschien nog wel dichterbij. Op dit moment kan ik daar nog niks zinnigs over zeggen, ik moet de proefjes namelijk nog rijden Lachen. Time will tell.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 15:21

Leuk dat je weer regelmatig op wedstrijd gaat.
En of je nu wel of geen winstpunten scoort dat is helemaal niet belangrijk. Maar het is wel belangrijk of je een leuke dag hebt gehad en of je hebt kunnen genieten van het gebeuren. Want uiteindelijk rijden we hier allemaal, stuk voor stuk, wedstrijden voor ons plezier!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:16

BartVB schreef:
Sjiez, wat een gezeik weer zeg. Margreet plaatst een opmerking en meteen springen daar weer een stel sensatiezoekende trienen op Frusty BAH! Wat een gezever en gezeur weer.

Kunnen we het nou echt niet gewoon een keer normaal en sociaal houden? Moet er altijd gezeurd en gezanikt worden? Als je niets normaals te melden hebt; zeg dan gewoon niets. Als je vind dat iemand zit te katten, steken onder water geeft, wat dan ook MELD DAT DAN ipv in het topic zelf te gaan zitten roepen als een kip zonder kop.

Ben ik geirriteerd? Neeeeeeuh, dat lijkt maar Schijnheilig


Maar als je dit meld gebeurt er nog niks, dat heb ik de vorige keer wel meegemaakt ! Ik snap ook niet waarom mensen je moeten afzeiken als je trots je foto's op bokt neerzet, maar dat zel wel aan mij liggen.

Sorry was even offtopic Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:26

Tuurlijk gebeurt er wel wat als je wat meldt, maar dat moeten natuurlijk geen onzinnige dingen zijn.

Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:29

Mooie foto's, ziet er erg netjes uit!