Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weet alleen niet of je het van deze kant wil bekijken.. Of dat je er in gelooft? Weet niet zo goed hoe ik het tactisch moet brengen of neer zetten.. Ik heb geen ervaring met deze personen van de website, maar wel positieve ervaringen met paarden homeophatie..
Als je e rin tresse in hebt stuur ik vanmiddag/ vanavond de gene door waar ik ervaring mee heb
Succes ermee
)
HippoLogic schreef:Bij het begin van het filmpje zie ik dat je paard met linksachter sleept (op 0:16-0:18) en ook niet ondertreedt bij het draaien (0:18-0:20).
0:30 hij zet linksachter wel achter de massa achterwaarts, het andere been trekt hij bij. Daarom gaat hij scheef.
De eerste passen naar voren bij 0:40 -0:42 loopt hij achter lang-kort: ver met rechtsachter eronder en linksachter maakt hij kleinere passen.
Ook op 2:05-2:07 zie je kort-lang lopen in het achterbeen. Ze heeft geen gelijkmatig tempo in die paar stappen, maar toch.
Ook op het laatst zie je dat je paard scheef naar achteren loopt.
Ik vind dat je een ontzettend braaf en goed opgevoed paard hebt. Ik zie absoluut geen geestelijke blokkade (ja behalve misschien wegens lichamelijk on-kunnen/pijn). Als ik hem achterwaarts zie lopen kan ik me niet onttrekken aan het sterke gevoel dat hij ergens een lichamelijke blokkade heeft. Daarbij lijkt hij ontzettend scheef in het lichaam. Heb je wel eens een osteopaat erbij gehad?