Ik had afgelopen 2 dagen clubkampioenschappen, vrijdagavond springen en zaterdagochtend dressuur. Over het springen zal ik maar niet te veel vertellen. Het paard waarop ik moest, moest voor mij al met iemand anders. Diegene durfde eigenlijk niet en trok hard aan de teugels als het paard sprong. Paard in de war natuurlijk en het resultaat was dat het meisje er tijdens het parcours afknalde. En toen moest ik erop. Heel dat paard was dol. Er was echt geen houden aan. Zo kalm als hij anders was, zo hard racete hij door het parcours. Het enige goede eraan is dat ik erop ben blijven zitten... Na mij moest er nog iemand op en die is ook gelanceerd... Nee, dat was geen leuke avond.

En zaterdagochtend de dressuur proef, f6. Gelukkig was het paard zichzelf weer en het ging prima. Hieronder een video van de proef.
http://www.youtube.com/watch?v=6mOHZAeJgiA
Het resultaat was 239 punten en nog mooier: een 2e prijs (van de 73 deelnemers). Dus eigenlijk ook nog best wel trots ook!
Ik wilde toch nog even mijn verhaal kwijt, en aan het filmpje kun je ook beter zien wat mijn rijproblemen zijn, we blijven trainen en verbeteren en we gaan vooral niet naast onze schoenen lopen
Eigen commentaar:
*Meer contact op teugels houden
*Benen stil
*Voeten minder ver in de beugels
*Strenger zijn met reactie op been