Zondag 12 september had ik een clubkampioenschap.
de planning was om met Armin mee te rijden, waar we hard voor hadden getraind.
Armin was 4weken geleden kreupel geweest en goed rust gehouden was het snel over! We hadden ’t weer rustig opgebouwd, en het ging weer super! Zaterdag voor de wedstrijd liep hij weer vreselijk kreupel, omdat hij vrijdag wild heeft gedaan in de weide en waarschijnlijk een misstap heeft gezet. Bij Armin in de weide staat een andere haflinger Peppie, waar ik toen nog maar 2 keer op had gereden :’) dus zaterdag nog snel proef door gereden wat wel goed ging. Dus toen reed ik dus op Peppie mee. We reden een B proef. De wedstrijd ging niet helemaal goed, Pep zag veel leuke dingen en zette z’n pretkop erop. Tijdens de galop schrok ie van de fotograaf die er stond en maakte een extra rondje. Ik kreeg daardoor tijdens de proef een slappelach dus zat er met een big smile op :’)
We hebben 185punten bij elkaar gereden en zijn daar mee op de 12plaats geëindigd van de 12. Maar ondanks de laatste plaats, toch een hoop gelachen. :’)
Informatie over Peppie:
officiële naam: Alios
roepnaam: Peppie
Leeftijd: 8
ras: haflinger
geslacht: ruin
Niveau: B springen. B dressuur
Karakter: erg lief karakter, met typische ruin die denkt dat ie en hengst is streken.
Exceem: Peppie heeft zomerexeem , we hebben dus zijn manen eraf geschoren omdat hij ze voor grootsdeel eraf had geschuurd. En zonder manen heeft hij veel minder jeuk! Uiteraard heeft hij een exceemdeken op.
Commentaar:
*handen veel meer dragen
*hakken uitdrukken (had geen sporen aan)
*houd er wel rekening mee dat dit de 4e keer rijden was.
Genoeg gebept de foto’s:
Halloooooo jury

*handen dragen, hakken.

*Ik zag iets volgens mij :’)
Handen dragen.

e galop is nog een probleem. GASSE :’)
it is dus echt Pep. Pretkop! ( je ziet mij lachen)
*Stiekem trots op deze foto.

Dit was het dan.
Houd er rekening mee dat ik niet echt heb geoefend, en dat ik pep niet echt vel rijd.
en ik voel echt erg als ik die foto’s zie :’)
Commentaar:
*handen veel meer dragen
*hakken uitdrukken (had geen sporen aan)
Houd het netjes oke.

maar misschien heb ik t wel fout haha 
Goed dat je zo kritisch kijkt naar jezelf!