angel @work

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Saraaah_

angel @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 13:04

_Mikey_

Re: angel @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:07

Ik geloof niet dat dit voldoet aan een @work post. Lees de regels nog ff na en pas je post aan voordat je topic een slotje krijgt

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:14

sorry maar ik kijk dat filmpje niet eens verder.
wat een beeld kwaliteit zeg....

...

Saraaah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 13:16

_Mikey_ schreef:
Ik geloof niet dat dit voldoet aan een @work post. Lees de regels nog ff na en pas je post aan voordat je topic een slotje krijgt

ja, ik weet het, maar er is hier een vriendin van mij en die wou dat ik het erop zette, ik zal er binnenkort meer informatie opzetten en een duidelijker filmpje :)

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 16:17

je moet ook info geven over het paard wat je rijd.. en je niveau oid. Een betere kwaliteit zal wel een stuk handiger zijn ;)

<3

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:55

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc. Ook is de beeldkwaliteit van je filmpje niet heel goed, en dat maakt het heel moeilijk voor andere gebruikers om er commentaar op te geven. Zodra je nieuwe filmpjes of foto's hebt, mag je een nieuw topic openen. Ik hoop op je begrip!

Pop & Panda

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten