1ste proefje 173 punten, ze slingerde nog te veel, 2de proefje 188 punten en een 3de prijs, ze liep daar ook een stuk beter.
elk commentaar welkom!

Wij trainen op B/L nivo, mijn doel is om ooit nog eens weer Z dresuur te starten. Op dit moment zijn we met de training bezig met haar balans, ze heeft nog wat moeite met de balans. Ook zijn we met de les bezig om aan het tempo te werken. Ze loopt het liefst wat voorwaarts, maar ze moet ook in tempo terug te rijden zijn en dat het tempo van mij is en dat ze in het lage tempo ook aan mijn been is. Een klein probleem waar we ook tegen aan lopen is het feit dat ze nog al eens over de linkerschouder wil weglopen en slecht de wending dan door wil, vooral met hoefslag vrij rijden. Maar met de les gaat dat nu stukken beter door juist de linkerteugel los te laten en meer de rechterteugel er bij te pakken.
Enige commentaar dat ik heb: probeer je benen lang te houden. Misschien handig om je beugel eentje langer te maken, dan gaat het al wat makkelijker. En probeer je handen rechtop te houden