), en het viel me bij de foto's op dat hij kei vaak zijn oren naar achter houdt. Niet echt in z'n nek ofzo maar op mij gericht zo van wat ben je toch allemaal aan het doen.ff 2 illustratiefoto's
: Nja.. kweet gewoon niet wat ik van die houding moet denken (kan het ook niet objectief beoordelen) maar vooral die eerste ziet er nogal protest-achtig uit
Nou zegt mijn instructrice dan altijd dat ik mn hand wat moet openen, maar wordt hij dan niet te lang ipv opgericht? (zie 2e foto...)
Is het eigenlijk zo: hoe meer opgericht hoe beter?
Hij is nou al iets voor de loodlijn en anders dan loopt hij dalijk misschien iets té ver bij me vandaan.
Verder ziet het er nogal trekkerig uit vind ik.
Dit kan ik allemaal voorkomen door hem wat dieper in te stellen zoals hier:
maar dan loopt hij weer achter de loodlijn en is z'n nek niet het hoogste punt. (is meer de lichtrijd-houding)
Met dat oprichten trekt hij zichzelf een beetje weg lijkt het. (Waar ik op zich wel best trots op mag zijn want eerst liep ie áltijd achter de loodlijn.)
Maar hoe creëer ik nou een goed contact op de teugel waarbij hij z'n neus er wel iets uit houdt maar niet het heft in eigen handen neemt.
Of moet ik zelf gewoon mn hand wat durven openen en er verder vanaf blijven zodat hij wat verder weg is? Zal hij dan té ver met zn neus eruit lopen.....?
Oef dat was ff een onsamenhangend scala aan vragen
Komt omdat ik bijna nooit zie hoe het er nou eigenlijk uitziet, dus dan krijg je die filosofieën als je dan een foto ziet. We hebben ook geen spiegels bij de bak enzo, dat ik zelf een beetje kan kijken hoe of wat.
Mja.. hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel?!

alleen dat zitten is onwijs moeilijk voor ons want hij is behoorlijk overbouwd, maar hij krijgt wel al een sterkere achterhand

Eens kijken wat er nog te uploaden valt
Hij heeft inderdaad nogal loopgrage voorbeentjes en dan heeft ie achter soms wat moeite dat bij te houden, vooral in de middendraf
. Maaaaaar die wordt al beter k krijg er al regelmatig zevens voor
En hij loopt ook nog teveel op de voorhand, maarja zoals ik al zei hij is overbouwd.