Jullie zullen van Judith wel haar verhaal horen en de vele foto's die zij gemaakt heeft zal ze er vast en zeker wel bij zetten!!!

Wel verklap ik lekker dat Donja voortaan een K achter haar HF. zal hebben.....
Maar vooruit hier mijn fototjes van Woes...:

Dit is Woes voor de keuring en ik moet zegen hij zag er tip top uit...

(rechtsachter op de foto staat de vrachtwagen die "we" samen gehuurd hadden, waar gelukkig Harold (vriend van Judith) mee reed want ik was nog niet heel erg ver gekomen ...
Een hele mooie ruime vrachtwagen is het.)

Zoals jullei zullen zien heb ik Woestein lekker niet zelf voorgebracht maar heeft een jongen, die dat wel tig keer die dag gedaan heeft en veel ervaring heeft ook met Friese hengsten, het gedaan samen met een vriendin.

Woestein in draf, is tie geen plaatje....

Het opstellen, jaja zoals je ziet nr 3 was meneer.

Meneers mooie koppie met zijn roode rosetje, dus hij had een 2e premie.
Vrij goed ook al zeg ik het zelf want de andere waren wel een x aantal cm groter dan hem.

Hier waren we aan het wachten totdat we aan de beurd waren voor het bestgaand onder het zadel, op de achtergrond Judith met Donja.
Let niet op mij (meneer zag wat geloof ik) maar let vooral hoe Woesteintje staat...

In draf...(op de achtergrond met camera Evelien een vriendin van mij..)

Nog 1 in draf...

Een galopje

En deze 4 mochten door naar de finale ronde...
Jaja wij dus ook !!!!!!
Na onze ronde waren er nog 2 die uit de andere groep door mochten en in die finale werden Woestein en ik 6e.
Niet slecht ook al zeg ik het zelf, want we waren met totaal 18 combinaties!!!
Ben ook super trots op meneer...!!!!!

De dagkampioen Merel van de milt, vader Wallenstein.
Een zus van Woes dus

Haar mooie koppie...

Woestein verveelde zich een een beetje dus toen ging hij zichzelf maar vermaken terwijl het toch echt de bedoeling was dat hij wat ging drinken.
En ja voordat Roos er wat van zeg het water was niet schoon dus ik had het ook niet gedronken.... }>
(Op de achtergrond de vrachtwagen...)

Ik heb hem daarom maar nog even aan het werk gezet....

Buiging....

En het compliment....
Nou dit was het dus hoop dat ik jullie niet verveeld heb en dat het duidelijk is hoe Woesje het er vanaf heeft gebracht...
(2e premie en 6e, van de 18, bij het bestgaand ...

Groetjes en tot de volgende keer...