goede springtechniek?

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Bubble_Gum

goede springtechniek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-10 22:40

hallo

ik wilde graag weten of dat ze een goede springtechniek heeft?
dit was der eersten sprong ooit onder het zadel
is ze goed ?of kan het nog iets worden'?
ik weet hellaas niet of het hier geplaatst kan worden
of waar het hoort
sorrt als hij verkeerd staat mag hij dan verplaatst worden?

Afbeelding

Zóóóó mégá trots op die 2 superponies , Op naar de top !

Anoniem

Re: goede springtechniek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:44

sorry, maar ik ka. het hier niet echt op zien. tis nogal laag ;) kan je haar niet laten vrijspringen? want dan kan je het beste zien wat de techniek is en of je paard talent heeft.

Bubble_Gum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-10 22:46

eefj33 schreef:
sorry, maar ik ka. het hier niet echt op zien. tis nogal laag ;) kan je haar niet laten vrijspringen? want dan kan je het beste zien wat de techniek is en of je paard talent heeft.

dat kunnen we volgende keer gaan proberen alleen weet ikniet of ze er over heen wil want ze kan nog vrijwel niks

Zóóóó mégá trots op die 2 superponies , Op naar de top !

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:51

Hierop zijn technieken niet te beoordelen. Laat haar eens vrijspringen en plaats foto's van een hogere sprong dan is het te beoordelen.

❤ ❤ ❤ ❤
Anna and me! <3

Olletjebolletjewol! :+:

Agossie L2 dressuur + Klasse 2 tweespan SMGW& Gangster Bijna zadelmak & Captain Hook Bijna één jaar :+:
MitchyboyAnna B dressuur + Klasse 2 tweespan SGMW) Yfke B- dressuur Olle L2 dressuur, nu 30 jaar en pensioenAap B- dressuur Eggcellent Zadelmak Disney Zadelmak Humor Na de zomer zadelmak maken.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:52

Volgens mij voldoet het ook niet aan de eisen HAW. Zal eens TEMmen.

❤ ❤ ❤ ❤
Anna and me! <3

Olletjebolletjewol! :+:

Agossie L2 dressuur + Klasse 2 tweespan SMGW& Gangster Bijna zadelmak & Captain Hook Bijna één jaar :+:
MitchyboyAnna B dressuur + Klasse 2 tweespan SGMW) Yfke B- dressuur Olle L2 dressuur, nu 30 jaar en pensioenAap B- dressuur Eggcellent Zadelmak Disney Zadelmak Humor Na de zomer zadelmak maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:52

dan begin je laag met drafbalkjes ervoor. langzaam bouw je het een beetje op. als je dan ziet dat je paard 'bukt' boven de sprong en zo zijn schoft het hoogste punt is, is de techniek goed. maar een goede techniek is net alles he ;) dat het paard het leuk vind, niet graag een balk raakt en een goeie galop heeft die makkelijk te verruimen/verzamelen is zijn net zo belangrijk! iig veel succes ermee, beessie ziet er leuk uit :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:44

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar SPR-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten