gisteren was ik bij de paardjes en heb ik eerst swerd gelongeerd en daarna dacht ik laat ik present eens doen en heb haar maar weer ns een keer vrij laten springen en laten steigeren nou had ze in het laatste niet zoveel zin dus kijkt ze nogal agressief en had ik perse de zweep nodig meestal doe ik het met een korte daar reageerd ze beter op maar vooruit hier komen de foto's

en de laatste van present tellend (dus geen spaanse pas)
ze kan ook buigen zoals je in een ander topic misschien wel gezien hebt.
groetjes fabske
ben benieuwd wat jullie van mn paardje vinden de precieze hoogte van de hindernis op de foto weet ik niet maar het was ongeveer 1mtr hoog
groetjes fabske

maar ik kan dit ook hoor
en dat stijgeren ziet er ook mooi uit
echt waar. Ik heb het namelijk een photoschop gedaan. Toen heb ik die boom geplakt, daaroverheen heb ik present op de juiste plek geplaatst, daaroverheen opnieuw die boom, en toen ben ik met een gummetje op de plekken van waar present zat de bovenste foto weg gaan halen waardoor je present dus ziet verschijnen maar zijn achterhand wel achter de boom is, Ik dacht ook er nog wat achter de boom tevoorschijn moest komen, en heb dat ook erg goed gecontroleerd, maar goed waar geen achterbeen is, kun je hem ook niet laten verschijnen
!