Ik stel jullie graag voor aan Frühling (v. Casmir Z), zij is de dochter van mijn bijrijdpaard Vaskia (check mijn topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1349386). Ze wordt gereden door een ander meisje maar ze staan op dezelfde stal dus als zij niet kan rij ik ze. Zondag rij ik ook met haar een onderlinge wedstrijd in de L2
. Ze kan alle oefeningen t.e.m. M maar ze wordt uitgebracht op wedstrijd in de B. Ze is van vorig jaar juli onder het zadel, dus nu ietsje meer dan een jaar. Ze is erg braaf, schrikt van niks en leert supersnel!Maandag had ik voor het eerst mijn L2 proefje geoefend en laten filmen om mezelf te kunnen corrigeren maar nu vond ik het er best wel goed uitzien (op een paar foutjes na want het was zowel voor mij als voor mijn voorlezer de eerste keer deze proef
). Dus ik wil het graag met jullie delen en ben benieuwd naar jullie commentaar!Mijn eigen opmerkingen
-ze mag iets voorwaartser (zeker in de middendraf)
-wijken mag nog iets overtuigender
-benen stiller houden en geen geld zoeken!
wees wel een beetje mild voor me want ik rij ze maar af en toe dus het is toch altijd weer ff wennen
.Hier is ie:
de video is een beetje in elkaar gedrukt maar weet ook niet hoe dat komt