Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In het begin zit je vrij onbevangen te paard totdat er een paar dingen gebeuren en je merkt dat er toch echt wel serieuze risico's aan verbonden zijn.
. Zit een beetje met mezelf in de knoop hiermee. Het heeft geen zin om bang te zijn en het werkt alleen maar averechts, maar het is er toch.
En grondwerk heeft inderdaad bij mij ook geholpen om de band te versterken.
).
. Gelukkig ging jij niet mee aan de kletter. Het was niet iets wat ik graag wil herhalen. Gelukkig liep het vrij goed af, en ik ben wel een ervaring rijker. Hoe bedoel je "controle nemen over de situatie?" Ik heb dat toen wel geprobeerd, ben ook niet in paniek geraakt maar kalm gebleven. (maar leuk was natuurlijk anders).
. Ik heb de laatste tijd wel een aantal fijne dingen meegemaakt, het is mooi om te zien dat dat ook kan. Century5 schreef:Hoe bedoel je "controle nemen over de situatie?"
!
), let eens alleen op het tempo en de plaats waar hij loopt en wat minder op hoe hij loopt, hoe hij voelt, hoe hij ademt
. Kortom: ga af en toe ook eens 'lekker' rijden en genieten, het hoeft niet altijd moeilijk te zijn.