Friesje @ dressuur na lange winterstop

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Duhelo

Friesje @ dressuur na lange winterstop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-10 22:05

De foto's zijn al een beetje ouder, maar komt eropneer dat ze ruim een halfjaar amper bereden geweest is.

Info: friese merrie van ong 13 jaar oud, schofthoogte 1.52.
is bereden geweest door haar eigenaresse, maar de karakters klikten niet 100 %, daarna doorgegeven aan een verzorgster.

ZE heeft daarna een tijd stil gestaan, waarna ik haar 2 jaar geleden beginnen rijden heb
helaas heb ik niet voldoende tijd om ze echt door te trainen, maar probeer er toch eens per week op te kruipen.
deze winter is dat niet gelukt, en dit zijn fotos van de tweede of derde sessie.

ze heeft een vrij gecompliceerd karakter, bijnaam is ook wel whisky, omdat ze altijd alles ziet en overal achter haar neus aanloopt.
ene dag doet ze alles heel braaf, de dag erop denkt ze een wilde bronco te zijn.
iedere sessie zit er wel een nieuwe bakkabouter oid verscholen, en moet ze effe haar schoonheid showen.

toen ik begon te rijden kon ze alleen nog maar met haar neus in de lucht lopen en gaan crossen, iedere vorm van druk werd vertaald in lopen.
nu heb ik dat er redelijk uitgekregen, maar na een tijdje stilstaan komt het wel een beetje terug, vandaar ook vrij weinig echt goede momenten in deze foto"s.
zijn fotos van in mei geloof ik
1.Afbeelding
hier wel mooi, maar toch wat spanning

2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
deze vind ik wel mooi (jammer dat mijn jas mijn houding wel heel erg vertekend)
6. Afbeelding
hier kwam de crossfunctie effe boven
7. Afbeelding
spanning
.8. Afbeelding
deze is beter

9. Afbeelding

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:36

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

De foto's die je hebt geplaatst zijn te oud, waardoor de rijtechnische commentaar die gegeven wordt niet meer van toepassing is.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Wanneer je geen 5 recente foto's hebt waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar RIJ-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.

Pop & Panda

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten