Info: friese merrie van ong 13 jaar oud, schofthoogte 1.52.
is bereden geweest door haar eigenaresse, maar de karakters klikten niet 100 %, daarna doorgegeven aan een verzorgster.
ZE heeft daarna een tijd stil gestaan, waarna ik haar 2 jaar geleden beginnen rijden heb
helaas heb ik niet voldoende tijd om ze echt door te trainen, maar probeer er toch eens per week op te kruipen.
deze winter is dat niet gelukt, en dit zijn fotos van de tweede of derde sessie.
ze heeft een vrij gecompliceerd karakter, bijnaam is ook wel whisky, omdat ze altijd alles ziet en overal achter haar neus aanloopt.
ene dag doet ze alles heel braaf, de dag erop denkt ze een wilde bronco te zijn.
iedere sessie zit er wel een nieuwe bakkabouter oid verscholen, en moet ze effe haar schoonheid showen.
toen ik begon te rijden kon ze alleen nog maar met haar neus in de lucht lopen en gaan crossen, iedere vorm van druk werd vertaald in lopen.
nu heb ik dat er redelijk uitgekregen, maar na een tijdje stilstaan komt het wel een beetje terug, vandaar ook vrij weinig echt goede momenten in deze foto"s.
zijn fotos van in mei geloof ik
1.

hier wel mooi, maar toch wat spanning
2.

3.

4.

5.

deze vind ik wel mooi (jammer dat mijn jas mijn houding wel heel erg vertekend)
6.

hier kwam de crossfunctie effe boven
7.

spanning
.8.

deze is beter
9.